۹۰۰ قطعه زمین در طرح جوانی جمعیت شهر جدید امیرکبیر روز سه‌شنبه با حضور نماینده متقاضیان و مدیران نهادهای مسئول واگذار گردید.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 16 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سعید میرزایی پیش از ظهر سه شنبه در آئین قرعه کشی واگذاری زمین به متقاضیان شهر جدید امیرکبیر در قالب طرح جوانی جمعیت، اظهارکرد: تأیید نهایی برای حدود ۶۰۰ نفر از متقاضیان در شهر جدید مهاجران انجام شده است اما در شهر مهاجران در حال حاضر، زمین ویلایی وجود ندارد از این رو متقاضیان می‌توانند در سامانه تقاضای انتقال به شهر جدید امیرکبیر را ارائه کنند.

میرزایی با بیان اینکه در آئین ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س )۹۷ قطعه زمین در محله ۲ شهر جدید امیرکبیر واگذار شد، گفت: ۱۶۶ قطعه زمین در محله ۳ و ۴ شهر جدید امیرکبیر تأمین شد که هم اکنون با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

وی ادامه داد: محله پنج به عنوان بهترین محله شهر جدید امیرکبیر است که به بحث جوانی جمعیت اختصاص داده شد و با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها توان پرداخت مبلغ مازاد بر ۲۰۰ متر را نداشتند این طرح مجدد مورد بازنگری قرار گرفت و از ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیرکبیر ۳۰۷ قطعه به ۲۰۰ متری، ۳۰۰ قطعه به ۴۰۰ متری و مابقی به ۳۰۰ متر تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: آئین قرعه کشی امروز، مصوبه قرارگاه نهضت ملی مسکن استان است که بر اساس آن مصوب شد ۱۰ نفر از متقاضیان جوان و ۱۰ نفر از متقاضیان مسن به عنوان نماینده ۹۰۰ متقاضی در این مراسم حضور داشته باشند و باید اذعان داشت که برای محله پنج باید قرعه کشی انجام شود چرا که تاکنون ۴۰ نفر متقاضی دریافت زمین ۴۰۰ متری هستند.

میرزایی بیان کرد: در محله‌های ۹، ۱۰، ۱۵ و ۱۶ شهر جدید امیرکبیر هشت هزار قطعه زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده در صورتیکه طرح از سوی مشاور تأیید شود کل اراضی شهر امیرکبیر را به تبدیل به زمینهای ۲۰۰ متری خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار