در ۴۸ ساعت اخیر، عملیات برف روبی معابر شهر اراک توسط ۸۰ دستگاه از ماشین آلات و تجهیزات زمستانه و ۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۹۲۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 14 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا بیاتیان گفت: با توجه به بارش برف در شهر اراک طی دو‌م مرحله، نیروهای شهرداری نزدیک به ۴۸ ساعت برای خدمت‌رسانی به شهروندان در آماده باش کامل هستند و عملیات پاک‌سازی و برف‌روبی معابر سطح شهر را انجام می دهند.
وی تاکید کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف و در راستای مصوبات ستاد زمستانه، تمام عوامل خدمات شهری شهرداری در سطح شهر مستقر هستند.
بیاتیان افزود: ۵۰۰ نفر از نیروهای شهرداری در حوزه خدمات شهری و فضای سبز و ۸۰ دستگاه از ماشین آلات و تجهیزات زمستانه شهرداری شامل نمک‌پاش مکانیزه، خودروی های خاور و کامیون نمک‌پاش دستی، دستگاه های لودر برف‌روب، دستگاه های گریدر و کامیون با تیغه برف‌روب، عملیات برف روبی و پاکسازی معابر و برف‌تکانی درختان سطح شهر را انجام می دهند.
معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با برف تکانی به موقع درختان، هیچ گونه شکستگی و آسیب به درختان و فضای سبز شهر اراک را شاهد نبوده ایم.
وی گفت: معابر درجه یک شهری که در اولویت برف روبی و پاکسازی بودند، به صورت کامل بازگشایی شده و در حال حاضر عملیات برف روبی و‌ پاکسازی معابر درجه دو و سه شهری در دستور کار قرار گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری اراک در پایان از شهروندان خواست تا ضمن همکاری با مجموعه شهرداری، از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار