گزارش تابناک از آئین تودیع و معارفه مدیر عامل شهرک های صنعتی
مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳ 10 December 2022

موسوی : امانتدار بودم  / در حال بروزرسانی...

 

مدیرعامل جدید شرکت شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه ۱۹ آذرماه ۱۴۰۱با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.

قومی و قبیله ای نیستم در مبارزه با فساد جدی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۲۱:۰۰

موسوی : امانتدار بودم  / عسکری : مدیران کفش آهنی بپوشند! / رحیمی : همکاری کنید قیمت تمام شده در استان کاهش می یابد / در حال بروزرسانی...

مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی در آئین معارفه خود گفت : خود را از جنس صنعت می دانم و در محیط آکادمیک ،کار در حوزه دانش بنیان را از وظایف خود دانسته ام و طی سال ها افتخار این را داشته ام که فعال حوزه صنعت و دانشگاه باشم .

سهیل مرادی نژاد افزود : عزم من در مبارزه با فساد کاملا جدی و اجرایی است و انشاالله در این مسیر با مشارکت دستگاه های نظارتی در این مسیر به درستی عمل کنیم .

وی ادامه داد : فارغ از نگاه های قومیتی ، قبیله ای و جغرافیایی  همواره در انجام امورات عمل کرده ام و با رویکرد حمایت و همراهی همه جانبه در تمام شهرستان های استان و همچنین اصحاب صنعت استان را با در نظر گرفتن تخصص ، تعهد و کارآمدی و همراهی با نظام مقدس اسلامی و همگام بودن با دولت عدالت محور ایران قوی و با مشارکت اصحاب رسانه ، به تکلیف خودم عمل خواهم کرد .

مرادی نژاد در پایان گفت : امیدوارم با همکاری همه مجموعه های استان بتوانیم در راستای توسعه صنعت استان خصوصا تملک اراضی لازم برای شهرک های صنعتی با رویکرد ایجاد زیرساخت با کیفیت و مناسب جهت سهولت در امر سرمایه گذاری و توجه خاص به شعار سال در استقرار و حمایت از واحد های فن آور و توسعه بستر دانش بنیان ، اقدام کنیم .

موسوی : امانتدار بودم  / عسکری : مدیران کفش آهنی بپوشند! / رحیمی : همکاری کنید قیمت تمام شده در استان کاهش می یابد / در حال بروزرسانی...

همکاری کنید قیمت تمام شده در استان کاهش می یابد
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۹:۲۰

موسوی : امانتدار بودم  / در حال بروزرسانی...

 معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، با بیان اینکه فعال کردن و احدهای راکد از برنامه های ماست، گفت: در کشور ما بعلت فشارهای اقتصادی و برخی مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی راکد و نیمه فعال می شوند.

وی ادامه داد : به معاون امور اقتصادی توصیه می کنم به دنبال ایجاد شهرکی با ابعاد بزرگتر فضا نباشند و با همین بضاعت استان ، تلاش کنند و برنامه ریزی صورت گیرد.

رضا رحیمی ، افزود : استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت خوبی در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی دارد و می توانند در اشتغالزایی این استان موثر واقع شوند.

رحیمی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد پوشش منابع طبیعی خوبی دارد، در صورت همکاری اداره کل منابع طبیعی برای واگذاری زمین ، ما آمادگی داریم زیرساختهای لازم را فراهم کنیم تا کارگاههای کوچک در شهرکهای تقاضا محور ایجاد و راه اندازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان کمک و همکاری کنند و انشعابات را درب واحدهای صنعتی ببرند و ما در سازمان کمک خواهیم کرد تا کاری کنیم که قیمت تمام شده کالا در این استان پایین بیاید و اشتغالزایی ایجاد کنیم.

رحیمی با بیان اینکه به مناطق کمتر توسعه یافته توجه ویژه داریم، تصریح کرد: به شرکت‌های دانش بنیان و فناور توجه ویژه، در جهت کارآفرینی و اشتغالزایی شود.

وی ادامه داد: در کل کشور ۹ استان منطقه ویژه دارد که یکی از این استان‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد است و باتوجه به نزدیکی به بنادر این منطقه در استان ویژه تر است و فعال کردن این مهم اقدامی مثبت در جهت توسعه استان خواهد بود.

رحیمی بیان کرد: سیاست و استراتژی ما اینست که از نیروهای بومی در مدیریت استان‌ها استفاده کنیم. آقای موسوی(مدیرعامل سابق) طی این چند سال جز پاکدستی، صفا و پیگیری مورد دیگری از ایشان ندیدم حتی مدیریت چند استان دیگر به ایشان شده بود که قبول نکردند.آقای مرادی نژاد(مدیرعامل جدید) نیز از جوانان تحصیل کرد و توانمند استان هستند ان شاالله از ظرفیت های بالقوه استان نهایت استفاده را ببرند .

مدیران کفش آهنی بپوشند!
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۹:۱۱

موسوی : امانتدار بودم  / در حال بروزرسانی...

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: دولت در حال تلاش است و مدیران استان کفش چرمی خود را دربیاورند و کفش آهنی بپوشند. مدیران حوزه اقتصادی باید تلاش خود را مضاعف کنند چراکه امروز مشکل مردم و جامعه مشکل اقتصاد و معیشت است.

احسان عسکری، افزود: شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه اقتصادی در خور و شأن مردم این استان نیست اما در جهش قرار گرفته این و ۲۰ طرح اقتصادی در برنامه داریم که ۶ ماه تا دوسال آینده به بهره برداری برسند.

عسکری با بیان اینکه سه پتروشیمی در دست کار دایم و پتروپالایشگاه در دستور کار داریمف اظهارکرد: فعال کردن معدن کوه لار چرام را در حال پیگیری است و کارخانه اسیدفوریک قرار است راه اندازی شود، کارخانه معدن فسفات چرام راه بیفتد، ۱۰۰۰نفر اشتغالزایی در زمینه فسفات چرام ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: طرح ها و واحدهای صنعتی که زمین‌های گرفتند و تاکنون کاری نکرده اند، زمین های واگذار شده از آنها پس گرفته می شود.

امانتدار بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ - ۱۵:۱۳

موسوی : امانتدار بودم  / در حال بروزرسانی...

سید هاشم موسوی جهان آباد ، مدیرعامل سابق شرکت شهرک‌های صنعتی استان در آئین تودیع خود گفت : استان کهگیلویه و بویراحمد در آینده بحران زمین دارد بنابراین برای شهرکهای صنعتی باید جا و زمین پیدا کند. 
موسوی افرود : از مصوبات سفر اول دولت نهم ایجاد شهرک صنعتی در گچساران بود که سالهای سال این مصوبه عقیم مانده بود که در دوره مدیریت من این مصوبه در مسیر اجرایی قرار گرفت . 

وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت ها ادامه داد : دلم برای استان می سوزد نگذارید این اتفاق بیفتد ، زیرساختهای شهرک سقاوه ایجاد شود.
موسوی جهان آباد ادامه داد : استان نیازمند توسعه شهرکهای صنعتی است در صورتی که منطقه ویژه و شهرک صنعتی اتفاق بیفتد استان کهگیلویه و بویراحمد مورد استقبال سرمایه گذاران قرار می‌گیرد.
وی گفت : در شهرک صنعتی لیکک بهمئی ۲۰۰ هکتار زمین وجود دارد که با توجه به نزدیکی به بنادر جنوبی موقعیت خوبی برای سرمایه گذاری دارد.
موسوی جهان آباد ادامه داد : به اندازه تمام سالهای گذشته از مرکز برای استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار اخذ کردیم که نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان بود.
وی گفت : مرادی نژاد مدیرعامل جدید از دوستان بنده بود. در صورت نیاز به کمک و مشاوره آماده همکاری هستم.
موسوی ادامه داد : در شهرکهای صنعتی ظلم های زیادی شد. چرا واحد‌های صنعتی به انبار تبدیل شدند ؟ در این مدت هم دنبال حق دولت و هم دنبال حق صنعتگر بودم.امانتی را که در اختیار داشتم تا جایی که توان داشتم در این زمینه تلاش کردم و در هر جایی باشم پر خدمت مردم استان خواهم بود و دذ پایان از همه همکاران و صنعتگران اگر اجحافی در حق آنها شده حلالیت می طلبم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار