عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت مظلومانه دو تن از هم استانی های عزیز در این حادثه پیام تسلیتی ارسال کردند.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ 29 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت مظلومانه دو تن از هم استانی های عزیز در این حادثه پیام تسلیتی ارسال کردند.

متن پیام;

« بسم رب الشهداء و الصدیقین و انا لله و انا الیه راجعون » 

 

مردم شریف و شهید پرور شهرستان بهمئی

 

سربلندی و سرافرازیتان در برابر متجاوزان، هنجارشکنان و دشمنان دین و میهن بر تارک تاریخ حک شده است و تجلی آن را در شکل گیری انقلاب اسلامی، دوران طلایی دفاع مقدس و پس از آن در تمامی صحنه های شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی از حضور در تمامی عرصه ها، دفاع از حریم حرم و امنیت و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب تا به امروز را به منصه ی ظهور رسانده اید و به فضل و عنایت پروردگار تا تحقق چشم انداز انقلاب، ولایت و رهبری همچنان پویا، جوشان و خروشان به پیش خواهید رفت ان شاءالله.

در راستای ترسیم همین اهداف بلند و متعالی است که همچنان فرزندان خود را تقدیم انقلاب می نمایید.

بر جهانیان مشخص شده است که‌ داعش شکست خورده و ذلیل که فرزند نامشروع نظام سلطه است از سر عجز، عناد و دشمنی با دین خدا اینچنین ددمنشانه در ضریح مطهر و به هنگام انجام فریضه نماز اقدام به شهادت زنان و مردان و کودکان خردسال می نماید.

آن کوردلان خائن که به همراه آمران جنایتکارشان اگرچه شقی در دنیا و آخرت هستند اما یقین داشته باشید که توسط مدافعان مقتدر و سرافراز حرم و امنیت به سزای عمال پلید و غیر انسانی خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و همراهی با شما مردم غیور و قهرمان، شهادت مظلومانه زنده یاد هوشنگ خوب و فرزند برومندش در حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع)(شاهچراغ) را به حضور محترم شما مردم شریف و خانواده های معظم آن شهیدان والامقام تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان برای آن به معبود پیوستگان و صبر جمیل و اجر عظیم برای بازماندگان از خدای سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار