فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نیمه اول امسال ۴ تن ‌‌‌‌‌و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده است.
کد خبر: ۱۰۷۰۸۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸ 07 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار کیقباد مصطفایی افزود : در 6 ماهه نخست امسال 4 تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد افزایش دارد.
وی عنوان کرد: دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 22 درصد افزایش دارد و در این رابطه نیز بیش از 165 دستگاه خودرو توقیف شده است.
مصطفایی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پاک در حوزه مواد مخدر است، افزود: در برخورد با قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر بدون اغماض ورود می‌کنیم.
وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با سوداگران مرگ و باند‌های قاچاق مواد مخدر تشدید می‌شود، خاطرنشان کرد: ضروری است مردم هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: مردم باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری کنند و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار