نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، عدم رعایت عفاف و حجاب مقابله با اسلام است.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ 24 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور
افزود: حقیقت این است که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفته است، بیگانگان در تلاش هستند که این حقیقت ارزشمند را از بین ببرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اراک گفت: کارکنان انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح یکپارچه برای تحکیم و پاسداری از امنیت با هر نا امنی مقابله می کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به خصوص شهدای عرصه نظم و امنیت اظهار داشت: شهدای نیروی انتظامی با تلاش و شجاعت، به مقابله با ضد انقلاب و افراد فاسد و تبهکاران خائن رفتند و با مجرمان و هنجارشکنان در همه عرصه ها مقابله کردند تا به فیض شهادت نائل آمدند.
وی با اشاره به اینکه کارکنان انتظامی همانند سایر نیروهای مسلح یکپارچه برای تحکیم امنیت و حفظ و پاسداری از امنیت با هر نا امنی مقابله کرده و مردانه ایستاد ه اند اضافه کرد: امید می رود نیروی انتظامی بیش از گذشته در این عرصه موفق باشد.
امام جمعه اراک با تاکید بر همراهی و همکاری همه دستگاه ها و مردم با پلیس در تامین امنیت جامعه به عنوان مهمترین دغدغه فرهنگی و اجتماعی افزود: همه موظفیم در کنار نیروی انتظامی برای تحقق اهداف امنیتی کشور تلاش کنیم.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه دشمن با عده ی قلیل خود و با در دست داشتن رسانه های مختلف قصد ضربه وارد کردن به پیکره امنیتی کشور را دارد و با تمام وجود هجمه وارد می کند تاکید کرد: مسئولان و مردم در کنار پلیس این هجمه ها را خنثی و هر کسی در هر مسئولیتی با شیو های حکیمانه در حوزه عفاف و حجاب وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
وی افزود: همه اقشار جامعه به دور از سلایق شخصی مکلف به حمایت از قانون عفاف و حجاب می باشند چرا که با خلل در این عرصه به کرامت جامعه و خانواده  لطمه وارد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار