نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امام خمینی(ره) پیش‌قراول مکتب انساز ساز بود و با انقلاب اسلامی عزت و سعادت را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۲ 04 June 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در آیین سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود:امام خمینی(ره) مکتب و راه اهل بیت (ع ) را احیا کرد و سبک زندگی، تفکر و اندیشه مردم را به سمت معنویت و اخلاق تغییر داد.
وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی راه امام راحل را به خوبی ادامه دادند، بیان کرد: مقایسه دوران پیش و پس از انقلاب اسلامی تاثیر مکتب امام خمینی(ره) در پیشرفت‌های نظامی، پزشکی، کشاورزی و علم آموزی را نشان می دهد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران جهان را از منجلاب چپ، سکولار و سیطره استکبار جهانی نجات داد و امروز تمامی آزادیخواهان جهان پیرو مکتب ایشان هستند.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: ۳۰ درصد علت وضعیت اقتصادی کشور متاثر از جنگ اوکراین، کرونا و خشکسالی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: راه انقلاب را تاکنون درست پیموده‌ایم و کشور حدود پنج درصد با وضعیت ایده آل فاصله دارد.
وی افزود: ولایت فقیه میراث بزرگ امام راحل است و تبلور آن در شخصیت مقام معظم رهبری است که امروز ستون وحدت و انسجام ملت قهرمان ایران محسوب می‌شود.
امام جمعه اراک ادامه داد: ساخت فیلم عنکبوت مقدس نمونه ای از بی‌هنری انسان‌های خودفروخته است و آنها باید بدانند که در جامعه ایران اسلامی هیچ جایگاهی ندارند و ملت ایران پشتیبان و حامی هنرمندانی هستند که در هر جایگاهی نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام و انقلاب پایبند باشند.
فرماندار خمین هم گفت: برنامه‌های سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره ) با رویکرد معرفت افزایی نسبت به شخصیت امام راحل در این شهرستان برنامه ریزی شد.
حمید کمانکش ادامه داد: هفتم تا ۱۷ خرداد ماه به‌عنوان دهه بزرگداشت امام خمینی(ره) در زادگاه امام راحل نامگذاری شد و برنامه‌های مختلف و متعددی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
وی مسابقات کتابخوانی ویژه عموم شهروندان و دانش آموزان، برنامه غروب فجرآفرین، رویداد شعر روح الله و آیین های عزاداری در مساجد خمین را از جمله برنامه‌های گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد.
فرماندار خمین با اشاره به هدفگذاری طرح های مطالعاتی و کابردی بر آثار امام راحل افزود: پیش بینی می‌شود در سال آتی چندین اثر پژوهشی متناسب با نیاز جامعه رونمایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار