نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی با صدور پیامی اکران فیلم "عنکبوت مقدس" در جشنواره فیلم کن و توهین به اعتقادات شیعیان و هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳ 02 June 2022

 

به گزارش روز پنجشنبه دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» در این پیام آورده است: حرم مطهر رضوی قرن‌هاست که میعادگاه عاشقان اهل بیت(ع) و محور اتحاد و وحدت ملت ایران بوده و هست و چنین توطئه‌هایی نمی‌تواند از عشق و ارادت این ملت به اهل بیت(ع) به خصوص امام رضا(ع) بکاهد.
وی در بخش دیگری از این پیام آورده است: شیعیان جهان به خصوص ملت مومن ایران اسلامی امام رضا (ع) را ملجاء و پناهگاه بی‌پناهان می‌دانند و سالانه میلیون‌ها عاشق، دل‌های مشتاق خود را به شوق زیارت به آستان مطهر آن امام همام پیوند ‌می‌زنند و تمام خواسته و نیاز خود را به پیشگاه مقدسش ابراز می‌دارند.
نایب رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) در ادامه این پیام آورده است: محتوای ضداسلامی و تصویرسازی غیرانسانی از مردم متدین ایران اسلامی و توهین به حرم مطهر رضوی در فیلم "عنکبوت مقدس" توطئه دیگری از سوی دشمنان اسلام و مذهب مقدس تشیع در قالب هنر هفتم است، اما آنها باید بدانند که حب بی انتهای اهل بیت(ع) در تار و پود جامعه ایرانی و تمام مسلمانان و شیعیان جهان نقش بسته و با باورهای عمیق میلیون‌ها انسان عجین شده است.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از این پیام آورده است: افرادی که با عنوان هنرمند ایرانی در جهت منافع بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب گام برمی‌دارند و تمامی ارزش‌های والای اسلامی و انسانی را برای دریافت یک جایزه زیر پا می‌گذارند باید بدانند که در بین مردم ایران هیچ جایگاهی ندارند و ملت شریف ایران پشتیبان و حامی هنرمندانی است که در هر جایگاهی به اعتقادات و مقدسات آنها احترام بگذارد و در جهت اعتلای نظام اسلامی فعالیت می‌کنند.
مجمع جهانی اهل بیت(ع) ضمن محکوم کردن این اقدام مغرضانه و ناجوانمردانه، از همه اصحاب فرهنگ و به خصوص فعالان حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون انتظار دارد، تا همه توان و استعداد خود را برای دفاع هنرمندانه از حریم اهل بیت(ع) به خصوص مضجع شریف امام رضا(ع) بکار گیرند و صادقانه در مسیر ترویج معارف دینی، اخلاق و معنویت تلاش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار