کد خبر: ۱۰۳۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ 28 February 2022
 سرپرست سازمان جهادکشاورزی همدان گفت: در تأمین و ذخیره سازی کالا‌های اساسی به خوبی وارد کار شده ایم و برای پایان سال هیچگونه مشکلی نداریم.

به گزارش تابناک همدان، علامحسین تقوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مایحتاج مردم در بخش مواد غذایی به خوبی تامین شده است همچنین میوه شب عید به اندازه کافی و طبق برنامه ریزی‌ها در استان تامین و ذخیره سازی شده است.

وی افزود: توزیع سیب و پرتقال شب عید ۲۵ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار از ۲۰ اسفنده ماه در همدان در اختیار هم استانی‌های عزیز قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی همدان جهت با کیفیت بودن میوه‌های توزیعی افزود: به همین منظور و جهت بهبود کیفیت میوه چند تن از همکاران مان در موقع بسته بندی بر کار نظارت داشته اند تا این میوه‌ها با کیفیت بالاتری به مردم استان ارائه شود. 

 تقوی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بازار استان همدان به هیچ عنوان کمبودی در خصوص میوه و سایر مایحتاج ندارد، گفت: در تأمین و ذخیره سازی همه کالا‌های اساسی به خوبی وارد کار شده و وضعیت انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی در شرایط مناسب قرار دارند.

تقوی با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ تن میوه شب عید استان تامین شده است، اظهار کرد: ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال برای شب عید هم استانی‌ها تامین و ذخیره سازی شده است.

وی با بیان اینکه رصد و پایش بازار و انبار‌های اقلام اساسی در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با احتکار کنندگان مواد غذایی برخورد جدی خواهد شد و همه اقلام تهیه شده باید به راحتی در دسترس مردم قرار بگیرد.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه با هدف تنظیم بازار مرغ، ۴۰۰ تن مرغ منجمد برای استان تامین شده و به صورت مستمر وارد بازار خواهد شد، افزود: در حال حاضر مشکلی در تامین نهاده‌های دامی وجود ندارد و با توجه به شرایط خشکسالی حدود ۴۰ درصد نهاده بیشتر از سال قبل دریافت کردیم.

تقوی ادامه داد: در دو ماهه دی و بهمن، شش میلیون و ۸۰۰ قطعه جوجه ریزی و در ۱۰ روز گذشته نیز ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تولید گوشت قرمز همدان بیش از نیاز استان و مازاد بر مصرف مردم است، مطرح کرد: ۱۱۰ تن سهمیه گوشت منجمد به استان اختصاص یافته که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تقوی در ادامه عنوان کرد: از اول دیماه تاکنون یک هزار و ۳۰۰ تن سهمیه برنج تایلندی با قیمت ۱۲۵ هزار ریال  و ۶۵۰  تن سهمیه برنج هندی به قیمت ۲۴۰ هزار ریال به استان اختصاص داده شده و طی چند روز گذشته سه هزار تن برنج توزیع شده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه روغن خانوار به طور مستقیم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود، گفت: در روز‌های اخیر دو هزار تن نیز سهمیه مازاد به استان اختصاص داده شده است.

وی در ادامه به سامانه "بازرگام" و "کالارسان من" اشاره کرد و افزود: امسال عرضه میوه شب عید و مایحتاج مردم در پایان سال به صورت خرید آنلاین و اینترنتی فراهم شده است و شهروندان می‌توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار