نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: نباید از تبلیغات دشمنان هراسید بلکه باید با ادامه راه امام عزیز توطئه دشمنان انقلاب اسلامی را نقش برآب کرد.
کد خبر: ۱۰۲۹۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 18 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:مذاکره‌ کنندگان کشورمان در وین هوشیارانه عمل کنند تا دشمنان از مواضع خود پشیمان شوند.
وی یادآورشد:همان طور که مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند «من تذکر دادم اگر رعایت شده بود، شاید این مشکلات پیش نمی آمد».
وی اظهار داشت: باید تذکر حکیمانه رهبری مورد توجه قرار گیرد و طرف ایرانی مذاکره کننده با هوشیاری عمل کند.
امام جمعه اراک در ادامه از مردم استان مرکزی خواست برای در امان بودن از کرونا، نوبت سوم واکسن را تزریق کنند تا شاهد فوت با آمار بالا نباشیم.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: افرادی هم که تاکنون نوبت اول و دوم واکسن را دریافت نکرده‌اند با توجه به شیوع اُمیکرون به سرعت برای تزریق واکسن اقدام کنند.
وی اظهار داشت: در ماه بزرگ و پُربرکت رجب قرار داریم و این ماه، ماهی برای زنده دلان و وصل شدن به خداوند تبارک و تعالی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با قدردانی از مردم کشور و به ویژه شهروندان استان مرکزی به خاطر حضور در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن گفت: حضور معنادار و آگاهانه مردم استان مرکزی در این حرکت ملی بسیار ارزشمند است.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم مومن استان با وجود شرایط کرونایی و قرمز بودن شهرها به میدان آمدند و روز ۲۲ بهمن عزت آفریدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار