رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۳۶۷ مادر باردار کرونا مثبت در بیمارستان بستری و خدمات درمانی دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۲۰۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ 05 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر اکبر زمانی افزود: در بیمارستان آیت الله طالقانی اراک یک بخش با ۸ تخت فعال به مادران باردار مبتلا به کرونا و ۴ تخت فعال برای نوزادان مبتلا اختصاص یافته و زیر ساخت لازم برای افزایش این تعداد نیز وجود دارد و هدف نهایی خدمات دهی مطلوب و با کیفیت به مراجعین است.
وی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۶۷ مادر باردار و ۲ نوزاد مثبت قطعی در این مرکز درمانی بستری و مراحل درمانی خود را طی کرده اند.
دکتر زمانی اضافه کرد: در روز دوشنبه مورخ ۱۳ دی ماه، ۳ مادر باردار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان بستری و در انتظار جواب نهایی تست آن ها هستیم.
رییس بیمارستان آیت الله طالقانی اراک یادآورشد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۵ مادر باردار مبتلا به ویروس کووید ۱۹ زایمان کرده که از این تعداد ۲۸ سزارین و ۲۷ مورد طبیعی بوده است.
دکتر زمانی تاکید کرد: در حال حاضر دریافت واکسن و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مراقبت از خود و خانواده و دعوت اطرافیان و مردمی که با آنها در ارتباطیم به مراکز تجمیعی واکسیناسیون، مطمئن ترین راه برای مقابله با ویروس کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار