معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر دلسوخته شهید سلیمانی هستیم باید راه او را با قوت ادامه دهیم و از این گنجینه حفاظت کنیم.
کد خبر: ۱۰۱۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 02 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سید محمد هاشمی در آیین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی افزود: جمهوری اسلامی ایران همان مکتب و تفکری است که شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را برای آن فدا کرد.
وی یادآورشد:انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در اندیشه و مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجلی حق، عدالت، حکومت رسول‌الله و امیرالمومنین بود.
وی با بیان اینکه برخی مواقع فراموش می‌کنیم که حاج قاسم سلیمانی کجا بود و برای چه جنگید ادامه داد: در نظر حاج قاسم سلیمانی، خیمه‌گاه متعلق به حق بود و حاضر بود که جانش را در این مسیر فدا کند.
هاشمی اظهار داشت: استان مرکزی استان سرشار و پرظرفیتی به لحاظ سرمایه‌ انسانی است.
وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) متعلق به دیار آفتاب است و این شخصیت بزرگ، همان کسی است که قوام و جان دوباره شیعه در عصر حاضر، مدیون اوست.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآورشد: سرمایه انسانی جوانی پا به عرصه فرهنگ و هنر این خطه گذاشته که انتظار است با دقت استعدادها را کشف، پایش و کادرسازی کند.
هاشمی اضافه کرد: کارمندان مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مظلوم‌ترین، محبوب‌ترین و مهجورترین کارکنان در نظام اداری کشور هستند.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: باید از ظرفیت این نیروها نهایت بهره را برد.
هاشمی اظهار داشت: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا حداقل معیشت کارمندان زیر مجموعه این وزارتخانه متحول شود.
در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام عباس دانشی قدردانی و سینا دلشادی به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار