مدیر دفتر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه اصفهان با رد هرگونه شایعه درباره قطع همکاری دانشگاه های فرایبورگ با دانشگاه اصفهان گفت: این همکاری همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 24 December 2021

سید کمیل طیبی با اشاه به بازنشر این خبر در شبکه‌های اجتماعی افزود: این خبر از طریق یک روزنامه صهیونیستی  و بنا به دلایل نامعلوم منتشر شده که شک برانگیز است، در صورتی که به هیچ وجه این اتفاق نیفتاده و ایمیلی از آن دانشگاه آلمانی به دانشگاه اصفهان ارسال نشده است.

وی اظهار داشت: انتشار این مطلب  شیطنت رسانه‌ای محسوب می‌شود و آنها به احتمال زیاد به دنبال ایجاد شک و تردید در این ارتباط دانشگاهی هستند.

مدیر بین‌الملل دانشگاه اصفهان افزود: این در حالیست که تا چندی پیش همچنان مبادله دانشجو با این دانشگاه آلمانی صورت گرفته و هیچ مشکلی وجود نداشته و پیامی در این باره دریافت نشده است.

وی یادآور شد: دانشگاه اصفهان اکنون با حدود ۱۴۰ دانشگاه خارجی و منطقه‌ای همکاری و ارتباطات علمی با دوام دارد که از جمله آن می‌توان به دانشگاه‌های اروپایی، آسیایی، چند دانشگاه آمریکایی و دانشگاه‌های منطقه‌ای از جمله ترکیه و پاکستان اشاره کرد.

طیبی تصریح کرد: یکی از همکاری ها و ارتباط خوب و نزدیک ما در بین چند دانشگاه آلمانی، با  دانشگاه فرایبورگ است که حدود ۱۷ سال است که مبادله دانشجو صورت می‌گیرد و در سالجاری نیز این ارتباط علمی برقرار بوده و هست که مبادله در قالب دریافت بورسیه از آن دانشگاه و اعزام دانشجو و تحصیل برای یک یا ۲ ترم صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار