نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اینکه روحانیون نباید تنها به نمازجماعت در مسجد اکتفا کنند گفت: با توجه به حساسیت و نقش فضای مجازی و استفاده مردم و جوانان از آن باید حوزه های علمیه حضور فعال در این عرصه داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ 28 February 2019

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع کارکنان مرکز مدیریت حوزه علمیه افزود: فضای مجازی فرصت خوبی برای حوزه ها علمیه در راستای پاسخگویی به سوالات و شبهات است.
وی با بیان اینکه دشمنان از فضای مجازی برای ایجاد شبهه و ضربه زدن به اعتقادات مذهبی جوانان استفاده می کنند بر ضرورت برنامه ریزی درست و منطقی برای تهیه محتوا و انجام برنامه های فرهنگی مناسب تاکید کرد.
امام جمعه یزد از حوزه ‌های علمیه برای تربیت روحانیون باسواد و با دانش به منظور پاسخگویی به شبهات و همچنین ترویج اخلاق و ارزش های معنوی در جامعه اسلامی تاکید کرد.
ناصری یزدی به تلاش صهیونیست‌ ها و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ضربه زدن به نظام با استفاده از رسانه های گروهی و فضای مجازی اشاره کرد و بر تلاش برای مقابله با آن تاکید کرد.
وی همچنین به کارکردهای مسجد برای جذب جوانان و فعالیت های فرهنگی مورد نیاز مردم و جوانان به عنوان یک ضرورت تاکید و تلاش همگان را در کنار حوزه های علمیه خواستار شد.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 20 مدرسه علمیه با افزون بر سه هزار طلبه است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار