دو باجه خدمات پست بانک در روستاهای علی آباد چهل گزی و فخرآباد مهریز راه‏ اندازی شد.
کد خبر: ۶۷۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 27 October 2018

«علی قاسمی» مدیر عامل امور شعب پست بانک استان یزد در آیین افتتاح این شعب، راه اندازی دفاتر خدمات پست بانک را ارزشمندترین خدمات وزارت ارتباطات دانست و گفت: خوشبختانه با حمایت ‎ های وزارت ارتباطات از پست بانک در سال جاری، 9 دستگاه خودپرداز در روستاهای استان نصب شده است و برای این دو شعبه نیز در نظر گرفته شده است که در آینده نزدیک نصب می شود.

وی افزود: این باجه‌ها تمام خدمات بانکی را به صورت آنلاین ارائه می دهد و راه اندازی این باجه ها در راستای دسترسی مردم به خدمات بانکی بهتر انجام شده است.

قاسمی از رتبه اول پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از سوی شعب پست بانک استان خبر داد و افزود: پست بانک یکی از بانک های عضو قانون اشتغال پایدار روستایی هست و رتبه اول در پرداخت تسهیلات اشتغال را دارد.

وی همچنین از پرداخت تسهیلات در راستای رونق تولید و اشتغال در قالب طرح نگین خبر داد و گفت: طرح جاری نگین با تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد 2 تا 12درصد در شعب پست بانک در سطح استان یزد به مردم ارائه می شود.

«سید محمد رستگاری» فرماندار مهریز با اشاره به نقش و اهمیت دفاتر پست بانک در سطح شهر و روستاها اظهار کرد: با توجه به این که در جامعه امروز بیشتر امورات مردم به صورت الکترونیکی و اینترنتی انجام می گیرد، وجود پست بانک‌ها جهت تسهیل در این امور بخصوص در روستاها که به امکانات موجود در شهر دسترسی ندارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند بسیاری از مشکلات بانکی مردم را مرتفع سازد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار