مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از برپایی نمایشگاه صنایع کوچک به مناسبت هفته بزرگداشت حمایت از صنایع کوچک در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۶۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 22 July 2015
به گزارش تابناک یزد،سید مسعود عظیمی اظهار داشت: با توجه به جایگاه و اهمیت صنایع کوچک در اقتصاد کشور و به منظور گرامیداشت تلاشگران این عرصه، 21 مرداد ماه با تصویب در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور در سال گذشته، به نام روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شد و در تقویم رسمی کشور درج شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور گرامیداشت این روز از 14 تا 21 مردادماه برنامه‌هایی در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد برای فرهنگ‌سازی و معرفی جایگاه صنایع کوچک در استان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با بیان اینکه بخش عمده‌ای از واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، صنایع کوچک محسوب می‌شود، تصریح کرد: حمایت از بنگاه‌های تولیدی کوچک از طریق اعطای تسهیلات مالی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرای تورهای صنعتی، اعزام هیئت‌های تجاری و صنعتی به نمایشگاه‌های داخلی و خارجی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های برنامه‌های این هفته است.

عظیمی برگزاری نمایشگاه صنایع کوچک، افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و صنعتی در شهر ک‌های صنعتی، برگزاری تورهای صنعتی به منظور آشنایی ذی‌نفعان با ظرفیت‌های صنایع کوچک، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و حضور در برنامه‌های صدا و سیما را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این گرامیداشت روز عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار