معاون استاندار يزد:
معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد سرعت بخشي به اجراي طرح جامع پارک علم و فناوري يزد را عاملي موثر در مسير توسعه اقتصاد دانش بنيان استان دانست و گفت: طرح جامع پارک علم و فناوري يزد شيوه‌ای اقتصادي نوآور و رقابت پذير در بازسازي محيط كسب و كار است.
کد خبر: ۶۳۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 30 July 2018

«علی زینی‌وند» در نشست هم‌انديشي بررسي مشكلات و تصميم‌گيري با هدف تسريع اجراي طرح جامع پارك علم و فناوري يزد،‌اظهار کرد:‌ بر اساس ظرفيت‌هاي علمي و وجود زيرساخت‌هاي فناورانه مناسب در استان، سرعت بخشي به فرآيند اجرائي طرح جامع پارك علم و فناوري يزد نيازمند توجه بيشتر و برنامه ريزي بين بخشي است .

وی افزود: تحقق اين طرح مسير توسعه اقتصاد دانش بنيان را تسهيل مي‌كند و با تكيه بر شيوه‌هاي اقتصادي نوآور و رقابت‌پذير مي‌توان نتايج خوبي را در بازسازي محيط كسب و كار و ايجاد شغل شاهد بود .

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار يزد،گفت: با تشكيل شوراي راهبري و برنامه‌ريزي جلسات هم انديشي با حضور سرمايه گذاران و مديران اجرائي موثر در اين موضوع مي‌توان فرآيند شرايط و دريافت مجوزها و تسهيلات لازم براي تحقق طرح جامع پارك علم و فناوري يزد را سرعت بخشيد .

زینی‌وند در پايان با تاكيد بر بهره‌گيري از تجارب ملي و بين المللي در اين عرصه، خاطرنشان کرد: اجراي موفق فاز اول اين مجموعه مي‌تواند زمينه جذب سرمايه گذاران و ايجاد فرصت‌هاي جديد را در زمينه دانش‌بنيان و ساير عرصه‌هاي اقتصادي ايجاد كند .

گفتني است؛ در اين جلسه گزارشي از فعاليت‌هاي صورت گرفته و قابليت‌هاي اين مجموعه بيان و روند دريافت مجوزها و مشكلات پيش روي اجراي اين طرح مورد تبادل نظر و هم انديشي قرار گرفت .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار