سالاری فرماندار یزد:
دستگاه‌های اجرايي بايد بر اساس شرح وظايف خود در موضوع ساماندهي اتباع و مهاجرين خارجي اقدام نمايند و فرمانداري نیز در اين رابطه نقش نظارتي و هماهنگ كننده داشته باشد.
کد خبر: ۵۴۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 22 December 2017
به گزارش تابناک یزد، چهارمين جلسه كارگروه ساماندهي اتباع و مهاجرين خارجي شهرستان يزد با حضور فرماندار، مديركل اتباع و مهاجرين خارجي استانداري، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري و ساير اعضاي اين كارگروه تشكيل شد.

«مصطفي سالاري» در اين جلسه ضمن تقدير از تلاش‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرايي در اين مدت اظهار داشت: تاكنون اقدامات مناسبي در اين زمينه انجام‌شده اما به‌منظور اينكه بتوانيم بگوييم اقداماتمان اثرگذار بوده بايد همت بيشتري را در اين خصوص داشته باشيم.

شرح وظايف دستگاه‌های اجرايي در امر ساماندهي اتباع خارجي با جديت اجرايي شود
وي اضافه كرد: ادارات و نهادهايي نظير اصناف، مركز بهداشت و اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان بايد بر اساس شرح وظايف ذاتي جديت بيشتري داشته و گزارش‌های لازم را به كارگروه اعلام نمايند.

فرماندار يزد با اشاره به فعالیت‌های گشت مشترك و بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهاي صنفي و توليدي در شهرستان خاطرنشان كرد: شعب ويژه قضايي در دادگستري يزد براي برخورد قانوني با متخلفين استفاده از نيروهاي اتباع خارجي غیرمجاز داير شده كه قطعاً می‌تواند در ساماندهي اشتغال افراد اتباع خارجي غیرمجاز تأثيرگذار باشد.

عالی‌ترین مقام اجرايي شهرستان يزد خواستار استقرار صنايع پاك و سبز در مركز استان شد و تصريح كرد: متأسفانه در سالهاي گذشته با توجه به وجود واحدهاي توليدي و صنعتي و نياز بازار كار به نيروهاي يدي، جمعيت قابل‌توجهی از ساير استان‌ها و حتي برخي از كشورهاي همسايه به استان مهاجرت كرده اند كه در حال حاضر مسائل ومباحث جديد را به وجود آورده است.

 فرماندار يزد همچنين در پايان با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تأمين زمين ويژه ضايعات فروشی‌ها در بيرون از شهر گفت: خوشبختانه بعد از پيگيري هاي انجام‌شده زمين مورد درخواست شهرداري يزد براي ايجاد مجتمع بازيافت و ضايعات فروشي ها در مراجع ذيربط به تصويب رسيده كه اميدواريم با اقدامات لازم در اسرع وقت توسط شهرداري موضوع انتقال ضايعات فروشي ها صورت پذيرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار