مدير كميته امداد شهرستان تفت گفت: در حال حاضر بيش از هزار و 800 خانوار زير پوشش طرح‌هاي خودكفايي كميته امداد اين شهرستان هستند.
کد خبر: ۴۰۲۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 04 April 2017

 به گزارش تابناک یزد،محمدحسن وراثی با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 2 هزار و 690 نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان تفت هستند، اظهار داشت: تلاش کمیته امداد به خودکفایی رساندن این افراد و خارج کردن آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد است.

وی بیان کرد: در این راستا ضمن ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، تسهیلات خودکفایی نیز به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود و این افراد زیر پوشش طرح‌های خودکفایی قرار می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت ادامه داد: هزار و 800 خانوار زیر پوشش کمیته امداد شهرستان تفت از طرح‌های خودکفایی این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تفت با اشاره به پرداخت وام اشتغال به مددجویان و ارائه خدمات خودکفایی و اشتغالزایی به آنها خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال زمینه توانمندسازی و خودکفایی مددجویان را به دنبال دارد.

وراثی ادامه داد: در این راستا طی سال گذشته بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال به مددجویان این نهاد در شهرستان تفت پرداخت شده است و تلاش برای خودکفا شدن سایر خانواده‌های مددجو و توانمندسازی آنها ادامه دارد.

به گزارش فارس، شهرستان تفت با 35 هزار نفر جمعیت در 15 کیلومتری مرکز استان یزد واقع شده و اغلب مددجویان کمیته امداد را افراد بی‌سرپرست در روستاها تشکیل می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار