کد خبر: ۲۹۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 22 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی یزد با اشاره به حضور کنسرسیوم های صادراتی در بازارهای بین الملل گفت: کنسرسیوم‌ های صادراتی در صنایع کوچک حمایت می شوند.

سید مسعود عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: متاسفانه واحدهای صنعتی کوچک و متوسط از نظر بازاریابی و فروش محصولات خود در بازارهای بین المللی ضعیف هستند.

وی با بیان اینکه کنسرسیوم های صادراتی در توسعه بازار هم نقش موثری دارند ادامه داد: حضور واحدهای یک رشته صنعتی و تشکیل کنسرسیوم های صادراتی موجب هم ‌افزایی و ایجاد برند مشترک برای حضور موثر در بازارهای بین المللی به عنوان یک هدف قابل پیگیری است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی یزد در ادامه از تشکیل کنسرسیوم صادراتی خوشه محصولات کنجدی خبر داد و گفت: سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایرانی در زمینه حمایت از کنسرسیوم‌ ها، برنامه ای برای راه اندازی مراکز فروش در برخی کشورها دارد که به زودی اجرایی خواهد شد و این مراکز راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: تشکیل کنسرسیوم های صادراتی موجب می شود تا در تولیدات داخلی سهم خود را از بازارهای جهانی به دست بیاوریم و وارد بازارهای جهانی شویم و ساده‌تر و بهتر با شرکت ‌های خارجی به رقابت بپردازیم.

عظیمی بیان داشت: کنسرسیوم محصولات کنجدی با حضور ۱۰ تولیدکننده بر بازار روسیه تمرکز کرده و با طراحی های مناسب و بسته بندی همسو با بازار روسیه در این زمینه گام برداشته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار