کد خبر: ۲۹۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 18 September 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از حضور کنسرسیوم صادراتی خوشه محصولات کنجدی استان یزد در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو World Food 2016 خبر داد.

«سیدمسعود عظیمی» با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و پیاده‌سازی سیاست‌های حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، کنسرسیوم صادراتی خوشه محصولات کنجدی استان تشکیل و در اولین اقدام مهم، حضور در نمایشگاه صنایع غذایی مسکو برنامه‌ریزی و اجرایی شد.

وی افزود: هم‌اکنون این کنسرسیوم صادراتی با حضور 10 تولیدکننده محصولات کنجدی با سبد متنوع از محصولات شکل گرفته است و با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی تمرکز خود را بر مطالعه بازار روسیه و ایجاد یک برند مشترک برای این کشور قرار داده است.

عظیمی با اشاره به حضور قدرتمند کنسرسیوم صادراتی در نمایشگاه مسکو، افزود: ثبت برند مشترک، طراحی بسته‌بندی‌های جدید متناسب با سلیقه بازار روسیه، تنوع‌بخشی به سبد محصولات، مذاکره با فروشگاه‌ها و شرکت‌های ژخش معتبر در روسیه از جمله مهمترین اقدامات این کنسرسیوم برای حضور موثر در این نمایشگاه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به رکود بازارهای داخلی، تنها راه رونق و برون رفت واحدهای صنعتی کوچک و متوسط حضور در بازارهای صادراتی است که لازمه آن توانمندسازی این واحدها و حمایت دولت در راستای این برنامه‌هاست.

براساس این گزارش، در بیست و پنجمین نمایشگاه سالانه مسکو که چهار روز ادامه دارد، یک‌هزار و 500 شرکت از کشورهای مختلف شرکت کردند که از این تعداد، 43  شرکت ایرانی در بخش‌های غذایی، شیلاتی و لبنیات در این نمایشگاه حضور دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار