کد خبر: ۲۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 25 April 2016

به گزارش تابناک یزد،غلامعلی مدیح مسئول دفتر فرهنگ دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: «با هدف فرهنگ سازی حوزه بهداشت سلامت عمومی دانشجویان با موضوعات مختلف و جدید در شش محور کار خود را با برگزاری همایش های گوناگون دنبال خواهیم کرد.»با پیشنهاد دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده پزشکی علی بن ابیطالب (ع) دانشگاه آزاد اسلامی یزد و موافقت و همکاری معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، همایش یکروزه‌ای با نام ازدواج عاقلانه، زندگی عاشقانه با حضور سخنرانان دکتر حسین شهری زاده و دکتر محمد حسین فلاح از استادان دانشگاه و جمع زیادی از دانشجویان علاقه‌مند از رشته‌های پزشکی، پرستاری و دیگر رشته‌های دانشگاه در سالن آمفی تئاتر مرحوم دکتر علی سلطانی واحد یزد برگزار شد.

شهری‌زاده در این مراسم با توجه به تفاوت بین آقایان و خانم‌ها اظهار کرد:« دختران بر حسب ذات و فطرتی که دارند دیر اعتماد می‌کنند چراکه اعتماد آنها مسئولیتشان را در زندگی سنگین می‌کند و از نکات بارز وجودی خانم‌هاست.»

وی افزود: «آنها در زندگی امنیت می خواهند. آنها باید از یک حجاب نامرئی بهره بگیرند و اجازه ندهند هر تفکری از سوی هر کس به فکر آنها صدمه ای وارد کند.»

این استاد دانشگاه نکته بارز خواست مردان در زندگی را تأیید، تصدیق و احترام بیان کرد و خواستار بخشش انرژی زوجین در زندگی به هم شد.

در ادامه محمدحسین فلاح عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اشاره به بحث ازدواج و تفکر قبل از آن خواستار بررسی همه جانبه و دقت نظر طرفین قبل از ازدواج شد.

وی گفت: «جمله به دلم نشست یعنی پر شدن خلأهای روانی و وجودی فرد و این می تواند در دراز مدت زوج را به سمت عدم تفاهم برساند.»

آنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار