به مناسبت فرارسیدن دهه اول محرم، راهپیمایی حمایت از فریضه امر به معروف و نهی از منکر و انتفاضه جدید مردم فلسطین، در استان یزد همزمان با دیگر استان‌های کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶ 16 October 2015

به گزارش تابناک یزد،راهپیمایی تجدید بیعت با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به عنوان بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر با هدف حمایت از اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و انتفاضه سوم مردم فلسطین، بعد از اقامه نماز جمعه، همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان‌های استان یزد برگزار می‌شود.

دهه اول محرم به عنوان دهه امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده، که در این راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد به منظور تجدید بیعت با سرور و سالار شهیدان و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر بین اقشار مختلف جامعه نسبت به تدوین برنامه‌های مختلف با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، اهمیت ابعاد مختلف آن به عنوان ضمانت پایداری فرهنگ اصیل اسلامی و ضرورت توجه جدی به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در استان یزد اقدام کرده است.

اعلام حمایت و پشتیبانی از انتفاضه‌ سوم مردم فلسطین به‌منظور محکوم‌کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی، از دیگر برنامه‌های راهپیمایی جمعه 24‌مهر ماه در استان یزد است، که با حضور پرشور نمازگزاران و دیگر اقشار جامعه در تمام شهرستان‌های استان یزد، برگزار می‌شود.

مسیر راهپیمایی حمایت از اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و انتفاضه جدید مردم فلسطین در شهر یزد، بعد از اقامه نماز دشمن شکن جمعه، از مسجد ملااسماعیل (محل برگزاری نماز جمعه) تا مسجد ریگ در خیابان قیام برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار