رئیس جامعه مدرسین؛
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تاکید براهمیت کادرسازی‌ و تربیت نیرو برای نظام اسلامی از سوی حوزه، آن را درشرایط کنونی ضروری دانست.
کد خبر: ۹۹۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸ 20 September 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری درآیین تودیع‌ومعارفه مدیر سابق و سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها در قم براهمیت کادرسازی‌ و تربیت نیرو برای نظام اسلامی از سوی حوزه تاکید و آن را در شرایط کنونی ضروری دانست و اظهار داشت: بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز مجموعه مستقلی برای این کار در حوزه آماده نشده‌است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: نظام به‌افرادی در سطح مدیریت نیازمند است که دارای علم‌ و مهارت لازم باشند، داشتن این ۲ بال، برای پذیرش مسئولیت امری ضروری است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان، بیان داشت: اگر فردی در نظام اسلامی که می‌خواهد مسئولیتی را قبول کند، ۲ بال علم‌ومهارت‌ و توانایی لازم را همزمان داشته باشد، قطعا موفقیت او درانجام مسئولیت بسیار موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: باید مجموعه‌ای در حوزه ایجاد شود و اقدام به‌تربیت‌ و کادرسازی برای نظام در ۲ رده علم‌ومهارت‌آموزی برای پذیرش مسئولیت‌های مختلف کند، اگر فردی از توانایی و بنیه علمی‌ و مهارت لازم درانجام کار و مسئولیتی برخوردار باشد، درانجام وظایفش موفق‌تر خواهد بود.

حسینی بوشهری گفت: اینجا حوزه علمیه است و فضای معنوی آماده شده، فرد و طلبه موفق نیز کسی است که از این دریای خروشان علمی‌ و تربیتی برای رشد علمی‌وتربیتی خود به‌کارگیرد و اگر این چنین شود، آن فرد سود کرده، و این بالاترین ارزش می‌باشد.

درادامه این آیین از زحمت‌های حجت‌الاسلام عبداللهی، مدیر سابق قدردانی، و حجت الاسلام جعفری به‌عنوان سرپرست جدید مدرسه عالی انوار طاها معرفی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار