معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در هر شرایط کرونایی، کار تعلیم و تربیت 33 هزار کلاس‌اولی استان از مهر ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۹۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰ 06 September 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا ناهید فضلی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته امسال باید حدود 33 هزار نوآموز کلاس اولی در مدارس استان ثبت نام شوند که تاکنون بیش از 90 درصد این نوآموزان در مدارس ثبت نام شده و به زودی این عدد تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 31 هزار نوآموز کلاس اولی در مراکز سنجش سلامت استان نوبت گیری شده‌اند، گفت: کار سنجش سلامت نوآموزان کلاس‌اولی در پایگاه‌های سنجش سلامت تا پایان شهریور ماه تمدید شده است.

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه هنوز برخی از والدین به‌ویژه در شهر کرمانشاه از ثبت‌نام فرزندان خود در مدارس خودداری می‌کنند، چون نگران سلامت فرزندانشان هستند، گفت: به خانواده‌ها اطمینان خاطر می‌دهیم هیچ چیز به اندازه سلامت دانش‌آموزان برای کادر تعلیم و تربیت اهمیت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کودکان دو حق امنیت و تربیت را دارند که خانواده ها حق ندارند هیچ کدام از این حقوق را فدای دیگری کنند، تصریح کرد: باید همه دانش‌آموزان ثبت‌نام کنند که آسیب آموزشی نبینند، هرچند سلامت آنها اولویت اول ما و خانواه‌ها است.

فضلی از والدینی که هنوز برای ثبت نام فرزندان خود اقدام نکرده اند، خواست تا حتما با مراجعه به مدارس، کلاس اولی ها را ثبت نام کنند.

فضلی در ادامه اشاره ای هم به آغاز فرآیند آموزش والدین کلاس‌اولی‌ها در استان از اول شهریور داشت و گفت: پژوهش ها نشان داده آن دسته از والدین کلاس اولی ها که سال گذشته در کنار معلم ها برای آموزش فرزندانشان پای کار بودند، فرزندانشان نتایج بهتری را در ارزشیابی های پایان سال کسب کردند.

فضلی سپس با اشاره به اینکه آمادگی بازگشایی مدارس به صورت حضوری و مجازی را در استان کرمانشاه داریم، گفت: تابع وزارت آموزش و پرورش و تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم و برای آغاز فرآیند تعلیم و تربیت در هر شرایط کرونایی آمادگی داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار