رئیس اتاق اصناف قم:
خرمی گفت: مراکز تجاری قم از امروز تعطیل شدند و از فرماندهی نیروی انتظامی استان درخواست نیرو‌ می شود.
کد خبر: ۹۸۶۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 16 August 2021

به گزارش تابناک قم، حمید خرمی،رئیس اتاق اصناف قم با اشاره به تداوم انجام بازرسی‌های مشترک و نظارت بر اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونایی در بین اصناف بیان کرد: البته در این زمینه نیازمند هماهنگی بیشتر با مرکز بهداشت استان برای نبود موازی کاری در موضوع نظارت هستیم.

او همچنین به ۱۵۷ بازرسی انجام شده در سه روز گذشته از سوی بازرسان اتاق اصناف اشاره و اظهار کرد: برخی از این بازرسی ها تذکر و یا تشکیل پرونده تعزیرات را به دنبال داشته است.

رئیس اتاق اصناف قم با اشاره به تعطیلی مراکز تجاری و پاساژ‌های قم از امروز گفت: از فرماندهی نیروی انتظامی استان درخواست می شود نیرو‌های لازم را در اختیار اتاق اصناف قرار دهد.

خرمی در عین حال درباره افزایش استفاده از ظروف یکبار مصرف در این ایام و به ویژه در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی عنوان کرد: فروشندگان ظروف یکبار مصرف جزء گروه شغلی یک و ضروری تعریف نشده اند، اما با توجه به افزایش مراجعات مردمی به این فروشندگان در این روز‌ها و به ویژه در روز‌های تاسوعا و عاشورا پیشنهاد می‌شود تا اجازه فعالیت این صنف در این روز‌ها صادر شود.

رئیس اتاق اصناف قم همچنین از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان برای در دستور قرار دادن واکسیناسیون نانوایان و فعالان آموزشگاه‌های رانندگی استان تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار