امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: برای کاهش ابتلا به کرونا آزمایش‌های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود.
کد خبر: ۹۸۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 13 August 2021

آیت الله صفایی بوشهری در پیام آدینه این هفته بیان کرد: واکسن کرونا باید از راه واردات و تولید داخل به هر شکل ممکن برای همه مردم تامین شود همچنین برای کاهش ابتلا به کرونا آزمایش‌های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود.

او عنوان کرد: باید نیروهای مسلح به کمک کادر درمان در تمامی نقاط ایران بیایند که در این ارتباط از فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تمامی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در این استان صمیمانه قدردانی می‌شود که تمامی بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اختیار مردم و بیماران کرونایی قرار دادند.

آیت الله صفایی بوشهری از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز به‌خاطر تامین برخی از اقلام دارویی، درمانی و تشخیصی تجلیل کرد.

وی گفت: همچنین از تمامی مراکز خیریه و خیرین و نهادهای قانونی و مردمی تقاضا دارم به اشکال مختلف به کمک کادر درمان آمده و در خدمت مردم استان بوشهر باشند.

امام جمعه بوشهر از مسئولان ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر خواست تمامی مراکز درمانی و داروخانه ها را تجهیز و اقلام درمانی و دارویی تامین کنند.

آیت الله صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به صورت حداکثری رعایت کنند، ادامه داد: در مجالس حسینی تمامی امور بهداشتی باید رعایت و مساعدت‌های معیشتی به مردم آسیب‌دیده اجرا شود.

او از تمامی هیات مذهبی و مساجد استان بوشهر خواست در تمامی مراسم‌ها به‌ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی همه موازین بهداشتی را اجرا و رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار