امام جمعه بوشهر:
امام جمعه بوشهر گفت: واکسن کرونا باید از راه واردات و تولید داخل به هر شکل ممکن برای همه مردم تامین شود.
کد خبر: ۹۸۵۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹ 13 August 2021

به گزارش تابناک بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیام آدینه خود افزود: همچنین برای کاهش ابتلا به کرونا آزمایش‌های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود.

وی بیان کرد: باید نیروهای مسلح به کمک کادر درمان در تمامی نقاط ایران بیایند که در این ارتباط از فرماندهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تمامی فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در این استان صمیمانه قدردانی می‌شود که تمامی بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در اختیار مردم و بیماران کرونایی قرار دادند.

صفایی بوشهری، از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز بخاطر تامین برخی از اقلام دارویی، درمانی و تشخیصی تجلیل کرد.

وی گفت: همچنین از تمامی مراکز خیریه و خیرین و نهادهای قانونی و مردمی تقاضا دارم به اشکال مختلف به کمک کادر درمان آمده و در خدمت مردم استان بوشهر باشند.

صفایی بوشهری از مسئولان ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان بوشهر خواست تمامی مراکز درمانی و داروخانه ها را تجهیز و اقلام درمانی و دارویی تامین کنند.

وی افزود: تمامی مصلاهای جمعه و مدارس حوزه علمیه در شهر بوشهر و سراسر این استان در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا برای خدمت به مردم قرار گیرد.

صفایی بوشهری همچنین با تاکید بر اینکه مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به صورت حداکثری رعایت کنند، ادامه داد: در مجالس حسینی تمامی امور بهداشتی باید رعایت و مساعدت‌های معیشتی به مردم آسیب‌دیده اجرا شود.

وی از تمامی هیات مذهبی و مساجد استان بوشهر خواست در تمامی مراسم‌ها بویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی همه موازین بهداشتی را اجرا و رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار