رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از جمع آوری و امحاء بیش از ۱۱۰۰ کیلو گرم گوشت کشتار غیرمجاز در سطح شهرستان کرمانشاه طی سه روز گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۷۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 13 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا دکتر تورج کرمیان گفت: به منظور حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با همکاری ادارات بهداشت، شهرداری و اصناف در قالب تیم مشترک در دو شیفت صبح و عصر اقدام به تشدید نظارت و برخورد با کشتار غیرمجاز نموده و طی سه روز گذشته بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف را جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی از چرخه مصرف خارج کرده است.

کرمیان با تقدیر از دادستان کرمانشاه، اداره بهداشت، شهرداری و اصناف که همکاری صمیمانه‌ای در اجرای این طرح داشته اند، گفت: از همشهریان تقاضا دارم با توجه به شروع فصل گرما و خطر انتقال بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مثل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت، شاربن و... گوشت و مرغ مورد نیاز خود را فقط از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کرده و از خرید گوشت کشتار غیر مجاز جدا خودداری کنند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه اضافه کرد: همشهریان می‌توانند هرگونه گزارش، انتقاد و شکایت خود را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۲ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار