سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور از برگزاری پنجمین اردوی آماده سازی کشتی گیران نوجوان کشور در استراحتگاه کارگران سنگاچین بندرانزلی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 26 June 2021

رضا جباری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این اردو ۴۵ کشتی گیر از سراسر کشور خود را برای اعزام به مسابقات جهانی بوداپست مجارستان در ۲۸ تیر ماه سال جاری آماده می کنند.

وی افزود : محمد طلایی قهرمان کشتی آزاد جهان سرمربیگری و سعید احمدی ، جلال لطیفی ، مسعود واحدی و فرهاد شیرخانی مربیگری تیم ملی نوجوانان را برعهده دارند.

سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور کشتی گیر گیلانی حاضر در این اردو را امیر معصومی اعلام و اضافه کرد : این ورزشکار در سنگین وزن( ۱۱۰ کیلو ) خود را برای رقابتهای مجارستان آماده می کند.
سرپرست تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور با بیان اینکه تست کرونا برای ورزشکاران حاضر در این اردو انجام شده است تصریح کرد: امکانات این مجموعه برای تمرینات تیم ملی بسیار مناسب بوده و غذای ورزشکاران از کیفیت مطلوبی برخوردار است .
تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان کشور امسال اردوهایی در استانهای مرکزی ، کرمان، آذربایجان غربی و گیلان برگزار کرده و پس از آخرین اردوی خود در تهران راهی مسابقات جهانی مجارستان می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار