کد خبر: ۹۷۳۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹ 23 June 2021

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: شرایط بورسیه تحصیلی و پذیرش آزاد سواحل مکُران در ۲ سطح بین‌المللی و داخلی برای همه دانشجویان خارجی و داخلی در دانشگاه بین المللی چابهار فراهم شد.

به گزارش ایرنا، ناصر آبروِش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در سطح اول ( بین‌المللی)  بورسیه تحصیلی و پذیرش آزاد سواحل مکُران ویژه دانشجویان غیرایرانی مقیم کشورهای افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، قزاقستان، هندوستان، عمان و چین برای سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در این دانشگاه در ۲ مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون محدودیت مهیا شده است.

وی تصریح کرد: این متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت دانشگاه به آدرس اینترنتی «  http://www.iuc.ac.ir/  » مراجعه و سپس به سایت «http://saorg.ir/۸۰۸۱» امور دانشجویان کل کشور برای ثبت‌نام اقدام و کد ۹۹ (دانشگاه بین‌المللی چابهار) را انتخاب کنند.

 سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار با اشاره به پذیرش سطح دوم (داخلی ویژه جنوب استان سیستان و بلوچستان) بیان داشت: شرایط بورسیه تحصیلی و بورسیه کامل و پذیرش آزاد سواحل مکُران و همچنین سوابق تحصیلی سواحل مکران در دانشگاه بین‌المللی چابهار برای شهرستان‌های ، کُنارک، دشتیاری، زَرآباد، نیکشهر، قصرقند، چابهار، فنوج، لاشار، سرباز، راسک و بِنت برای سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی فراهم شده است.
آبروِش اضافه کرد: متقاضیان این سطح نیز می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت دانشگاه « http://www.iuc.ac.ir/ » مراجعه و یا از طریق دریافت دفترچه کنکور سراسری و سوابق تحصیلی از سایت سازمان سنجش موارد را پیگیری کنند.
به گفته وی، رشته‌های مقطع کارشناسی این دانشگاه شامل مهندسی عمران، مهندسی معدن، کامپیوتر، مدیریت بانک‌داری، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، زبان و ادبیات انگلیسی، علوم تربیتی، حقوق، اقتصاد و مهندسی معماری است.

 سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار ادامه داد: همچنین رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد این مجموعه شامل فناوری اطلاعات گرایش تجارت الکترونیک، مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت، مهندسی عمران گرایش سازه، مهندسی تکنولوژی آموزشی، مدیریت مالی، مدیریت بازرگانی، مدیریت کسب و کار، حقوق تجارت بین‌الملل، جغرافیا و برنامه‌ریزی آمایش سرزمین بوده و داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های « ۳۵۳۱۴۳۰۳ و ۳۵۳۱۴۳۱۰ » تماس برقرار کنند.

شرایط بورسیه تحصیلی فراگیر در دانشگاه بین‌المللی چابهار فراهم شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار