با حضور کاروان زیر سایه خورشید بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع)، عطر حرم رضوی در شهرستان اسلامشهر طنین انداز شد.
کد خبر: ۹۷۲۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 22 June 2021

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، با حضور کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمین حرم منور رضوی در شهرستان اسلامشهر عطر حرم علی بن موسی الرضا(ع) در این شهرستان آکنده شد.

خادمین حرم رضوی در کاروان زیر سایه خورشید با حمل پرچم بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) ضمن حضور در مراکز و نقاط مختلف این شهرستان و قرائت زیارت خاصه امام رضا(ع) و توزیع نمک متبرک رضوی فرصتی به وجود آورده‌اند تا دلباختگان امام رئوف و مهربانی‌ها لحظاتی خود را از راه دور در گنبد و بارگاه امام هشتم حس کنند و با اشک دیدگان غبار از تن بشویند.

در شرایطی که شیوع ویروس منحوس کرونا مانع از حضور فیزیکی سیل عظیم عاشقان و دلباختگان در بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) برای اقشار مختلف مردم به ویژه سالخوردگان شده، کاروان زیر سایه خورشید لحظاتی را برای دلدادگان آن حضرت مهیا ساخت تا ضمن تجدید پیمان با اهل بیت عصمت و طهارت، دل به حرم یار بسپارند و خواسته های معنوی خود را با زیارت پرچم حرم رضوی از آن امام همام طلب کنند.

حضور در ساختمان شهرداری، دیدار با کادر درمان و بیماران بستری در بیمارستان امام رضا(ع)، قرائت اذان و اقامه در گوش نوزادان تازه متولد شده در بیمارستان و نامگذاری آنها، بازدید از کارخانه ویلچر سازی برای معلولین و حضور در تعدادی از مساجد، تکایا و بقاع متبرکه امامزادگان در سطح شهرستان از جمله برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان اسلامشهر بود.

خادمین حرم مطهر رضوی کاروان زیر سایه خورشید در ادامه برنامه‌های خود با حضور در منزل بسیجی جهادگر مدافع سلامت شهید مهدی حبیب پور با همسر و فرزندان آن شهید دیدار کردند و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامی داشتند.

به گزارش فارس؛ همزمان با دهه کرامت به منظور گرامیداشت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت امام رضا (ع)، با برافراشته شدن پرچم حرم رضوی در میدان نماز و پرچم حرم حضرت معصومه(س) در بلوار الغدیر این شهرستان، حضور کاروان زیر سایه خورشید با عطر حرم رضوی حال و هوای خاص و فضای معنوی دراین شهرستان عطرآگین کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار