رئیس سازمان بسیچ رسانه با صدور پیامی از حضور اهالی رسانه در مراسم وداع با حاج سامی شهبازی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۷۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 20 June 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد علینظری با صدور پیامی از ابراز احساسات و عواطف مردم و مسئولین و اصحاب رسانه در پی درگذشت رئیس فقید خانه مطبوعات استان قدردانی کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ»

مشیت الهی برآن شد تا انسانی پاکباخته و مُحبّ اهل بیت، با کوله باری پُر از پاداش سالها پاسداری از قلم و اندیشه انقلابی، به ناگاه و یکباره، دربرابر دیدگان اشکبار دوستان و همکاران رسانه ای از زمین خاکی به سوی افلاک پَر بکشد و آسمانی شود.

با رفتن حاج سامی شهبازی جامعه رسانه ای دیار ایلام عزادار و سیه پوش شد. اگرچه جسم حاج سامی اکنون در بین ما نیست، لیکن حقیقت راه و رسم او در بین ما خواهد ماند. چرا که او روح خود را با صفای عشق و ارادت به اهل بیت (سلام الله علیهم) جلا داده و مدام چشمه ای از اذکار نورانی بر زبان نرم و گویایش جاری بود و پیوسته از حریم قلم پاسداری می کرد.

آری و به یقین! پرچم پُرافتخار و عزّت این بزرگ مردان بر زمین نخواهد ماند و بلکه با صلابت و قوت بیش از گذشته در مسیر دستیابی به عزت ، پیشرفت و اقتدار ایران زمین ، بر دستان جوانان و شاگردان تربیت یافته این مکتب الهی به اهتزاز درخواهد آمد.

حضور حماسی و دشمن شکن مردم عزیز ایلام و ایران اسلامی در پای #صندوقهای_رأی ، و فضای روح انگیز وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم، ازثمرات مجاهدت خستگی ناپذیر صاحبان قلم و رسانه در عرصه آگاهی بخشی و امیدآفرینی برای تحقق ‌ایران قوی بود. راهی که مرحوم شهبازی دوشادوش قاطبه رسانه ها تا آخرین دقایق عمر پر برکتش، مردانه برآن پای فشاری می کرد.

بر حسب وظیفه و به رسم ادب بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از کلیه مردم ، مسئولین بویژه نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندارمحترم، فرماندهی محترم سپاه امیرالمومنین(ع)، فرمانده محترم نیروی انتظامی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات و نهادها، همکاران و بزرگان رسانه ای استان که مرحوم مغفور شادروان حاج سامی شهبازی را بردستان پُرمهر خود تشیع و راهی خانه ابدیت کردند و همچنین کلیه کسانی که با ارسال پیام ابراز لطف و احساسات خود با خانواده آن مرحوم همدردی کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

والسلام علیکم و رحمه الله

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار