یکی از سخت ترین کارهای این روزها، نوشتن درباره انتخابات است. گفتگو با مردمی که در شرایط سخت کرونایی، غرق در مشکلات فراوان اقتصادی هستند، دل شیر می خواهد.
کد خبر: ۹۶۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ 26 May 2021

تابناک ایلام، حجت آله هاشم بیگی* ::یکی از سخت ترین کارهای این روزها، نوشتن درباره انتخابات است. گفتگو با مردمی که در شرایط سخت کرونایی، غرق در مشکلات فراوان اقتصادی هستند، دل شیر می خواهد.


اما، امید همیشه بوده و هست و ناگزیر به انتخاب یک رییس جمهور برای اداره دولت هستیم؛ انتخابی که قطعا سرنوشت رای دهنده و رای نداده را تحت تاثیر قرار خواهد داد.


نگارنده به واسطه پانزده سال فعالیت در دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، وظیفه شرعی خود می دانم که ویژگی های بارز شخصی که می تواند گره گشای مشکلات اقتصادی کشور باشد را در سلسله یادداشت هایی تشریح نمایم.
محسن رضایی را از سال ۸۵ می شناسم و به واسطه اینکه از نزدیک با ایشان کار کرده ام، شناختم از این مرد بزرگ، عمیق و کامل است.


به عنوان یک انسان وطن دوست ارایه اطلاعات غلط را خیانت به مردم سرزمینم می دانم و به خدای قادر متعال سوگند یاد می کنم، انتخاب محسن رضایی را فرصتی برای نجات اقتصاد ایران می دانم.


محسن رضایی، اعتقاد عجیب و عمیقی به نیروهای جوان و تازه نفس دارد و این موضوع را در کمتر شخصی می توان پیدا کرد. نکته مهمتر اینکه؛ مدل خاص خودش را برای بسترسازی جهت مدیریت جوانان دارد؛ در دبیرخانه مجمع، تعداد زیادی از جوانان را به عنوان دستیار خود یا دستیار سایر چهره های باتجربه به کار می گیرد و پس از کسب تجربه های اولیه، به تدریج سمت های مدیریتی را به آنها می سپارد، اعتماد می کند و اختیارات هم می دهد.


علاقه مندی محسن رضایی به انجام امور بر اساس نظر کارشناسی، محشر است؛ در جلسات مختلف می نشیند و با حوصله تمام به صحبت های کارشناسان موافق و مخالف گوش می دهد، بدون اینکه وسط حرف های آنها بیاید.
بارها او را در حال مطالعه کتاب های مختلف اقتصادی و مقالات داخلی و خارجی حوزه اقتصادی دیده ام و بخش اعظمی از وقتش را به این موضوع اختصاص می دهد.


سالهای متمادی عمرش را صرف مطالعه عمیق چالش ها و راهکارهای اقتصاد ایران نموده که بخشی از این مطالعات در چارچوب سیاست های کلی نظام نمود پیدا کرده است.


یقین دارم؛ چنانچه با اعتماد ملت بزرگ ایران، سکان هدایت قوه مجریه را به دست بگیرد، افسوس خواهیم خورد که ای کاش دوره های قبل، چنین انسانی را انتخاب کرده بودیم.


محسن رضایی، فرصت بزرگی برای سامان دادن به مدیریت اقتصادی کشور است که سالهاست عده ای با شگردهای مختلف و تخریب های بی اساس، او را از مردم دریغ کرده اند

.
امید است مردم بزرگ ایران، بدون توجه به هیاهوها، جنجال های رسانه ای و شوهای تبلیغاتی، ایده ها و طرح های محسن رضایی را برای آینده اقتصاد کشور بشنوند و با یک انتخاب درست، فرصت استفاده از قابلیت ها، ظرفیت ها و توانمندی های سرزمین مان را برای شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم فراهم آورند./م

 


دبیر کمیسیون اقتصادی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار