مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:
در صورتیکه دشمنان انقلاب دست از پا خطا کنند، بار دیگر ملت ایران با همان روحیه سلحشوری و ایثارگرانه خویش، آنان را از اقدام نابخردانه پشیمان خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷ 02 March 2015
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان، تشکیل کمیته ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ها را گامی بلند در راستای ارتقاء روحیه ایثارگری در جامعه خواند.

به گزارش تابناک گیلان،ابراهیم طاهرنژاد روز دوشنبه در نشستی با فرماندار شهرستان ماسال اظهار کرد: راه اندازی این کمیته اقدامی مهم در جهت ترویج و ارتقاء روحیه ایثارگری بین اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان است.

وی ادامه داد: در صورتیکه دشمنان انقلاب دست از پا خطا کنند، بار دیگر ملت ایران با همان روحیه سلحشوری و ایثارگرانه خویش، آنان را از اقدام نابخردانه پشیمان خواهند کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان وجود فرهنگ ایثار و شهادت در هر جامعه ای را موجب مصون ماندن آن جامعه از تهدیدات عنوان کرد.

فرماندار ماسال نیز در این نشست عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس، همواره روحیه سلحشوری و ایثارگری مردم این شهرستان مثال زدنی بود.

محمود قاسم نژاد افزود: جانفشانی های مردمان این دیار طی جنگ تحمیلی، نشان از اوج همت و غیرت دینی در فرهنگ این مردم دارد.

وی با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: برای رسیدگی به مسائل و مشکلات جانبازان زیر 25 درصد در برخی از موارد، خلأهای قانونی وجود دارد که نمایندگان مجلس می توانند با وضع قوانین مربوطه، نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.

در نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با فرماندار ماسال، مسائل پیرامون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن در 45 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار