تابناک-امام جمعه شهرستان سیریک طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله ۲۲ بهمن ضمن گرامیداشت این ایام از برگزار کنندگان برنامه های دهه فجر در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ 09 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک،حجت الاسلام و المسلمین سالاری به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، طی پیامی اظهار داشت: خدای متعال را برای فرارسیدن چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران سپاسگزاریم.

علو درجات بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمینی (ره) که با فراست و درایت حکیمانه پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند از پروردگار منان خواستاریم.

اینجانب این عید الهی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی که همواره با شجاعت و بصیرت ملت بزرگ ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های بلند عزت و اقتدار هدایت فرموده اند و نور امید را در دل مستضعفان جهان با صدور به موقعِ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در عرصه مقاومت اسلامی، روشن نموده اند و نیز به مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

و نیز از مردم شریف شهرستان سیریک که در شکوه گرامیداشت دهه فجر سهیم بوده اند و کلیه مسئولان برنامه ریزی و برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر تشکر می‌کنم.

امسال نیز همه با هم با وحدت و همدلی در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و شکرگزاری نعمت معنویت و ایمان برخاسته از این انقلاب در شرایط خاص با رعایت کامل دستورالعمل ها، دِین خود را نسبت به بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن ادا خواهیم کرد.
انتهای پیام/9

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار