از روز گذشته آغاز شد؛
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از بهره‌برداری آزمایشی تعدادی از اتوبوس‌های خط BRT٣ مشهد از روز گذشته خبرداد
کد خبر: ۹۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 12 September 2015
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از بهره‌برداری آزمایشی تعدادی از اتوبوس‌های خط BRT٣ مشهد از روز گذشته خبرداد و گفت: باتوجه‌به قرارگرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید از جمعه، ٢٠شهریور از اتوبوس‌های خط BRT٣ به‌صورت آزمایشی بهره‌برداری می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از اتوبوس‌های خط BRT٣ به‌صورت آزمایشی از فردا آغاز به‌کار خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: خط BRT٣ از شهرک شهید رجایی آغاز و بعد از طی مسیر از بولوار مصلی، خیابان نواب صفوی، حرم مطهر، میدان شهدا، میدان فردوسی، بولوار معلم و بولوار امامیه در نهایت به الهیه منتهی می‌شود.

وی همچنین از بهینه‌سازی ٩خط از خطوط سازمان اتوبوسرانی مشهد از فردا جمعه ٢٠شهریور خبر داد.

علی‌اصغر نیشابوری دراین‌باره گفت: از فردا جمعه، ٢٠شهریورماه ٩خط از خطوط اتوبوسرانی شهر مشهد بهینه‌سازی و اصلاح می‌شود.

وی افزود: یکی از خطوطی که از فردا اصلاح خواهد شد، ادغام خط ١٢ و ١٢.١ است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: از دیگر خطوطی که اصلاح خواهد شد، ایجاد دسترسی خطوط ٨٣ و ٨۴ به حرم مطهر رضوی است که این اصلاح به‌منظور ارتباط زائران از راه‌آهن به حرم مطهر رضوی انجام شده است.

نیشابوری اضافه کرد: همچنین خط ٩۴.١ نیز اصلاح شده و از فردا به‌صورت کامل بولوار شهید صارمی تا تقاطع شهید صیاد شیرازی را پوشش خواهد داد.

وی بااشاره‌به اصلاح مسیر خط ٩١ نیز تصریح کرد: در این اقدام خط ٩١ نیز به‌طور کامل بولوار پیروزی تا تقاطع شهید برونسی پوشش خواهد داد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد از ایجاد خط ٨٩ نیز خبر داد و دراین‌باره گفت: این خط از فردا مسیر بولوار وکیل‌آباد، شهید برونسی، شهید فکوری، میدان جوان تا میدان فلسطین را طی خواهد کرد.

نیشابوری ادامه داد: اصلاح خط ٩۶.١ از انتهای خیابان خاقانی تا میدان فلسطین، اصلاح خطوط فرعی ١٣ در شبکه داخلی منطقه الهیه و بازنگری در مسیر خط ١۵ و ٢۶ از دیگر این اصلاحات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار