مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: تا پایان امسال بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به مددجویان استان ایلام پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۲۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳ 11 December 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛قنبر موسی نژاد اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست امسال هزار و ۱۱۴ خانواده مددجو با حمایت‌های این نهاد به توانمندی و خوداتکایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شده‌اند.

وی گفت: هدف گذاری کمیته امداد استان ایلام برای ایجاد اشتغال مددجویان و نیازمندان این استان تا پایان سال ایجاد پنج هزار فرصت شغلی بوده اما خوشبختانه این نهاد بیش از تعهدات خود عمل کرده و میزان اشتغال ایجاد شده تنها در هشت ماهه امسال بیش از پنج هزار شغل بوده است.

موسی نژاد تصریح کرد: کمیته امداد ایلام در زمینه ایجاد اشتغال دو پروژه کلان با عنوان‌های راهبری شغلی و هدایت شغلی را در دستور کار خود قرار داده است که از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ارزان قیمت و نیز استفاده از ظرفیت کارآفرینان و کارفرمایان صورت می‌گیرد.

وی افزود: اولویت ایجاد اشتغال برای نیازمندان توسط کمیته امداد، مناطق محروم و روستایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام عنوان کرد: امسال بیش از یک هزار و ۸۰۰ شغل برای مددجویان ایلامی بدون پرداخت وجه و از طریق راهبران شغلی، کارفرمایان وکاریابی ایجاد شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار