کد خبر: ۹۲۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳ 10 September 2015
با سلام خدمت شما بینندگان عزیز نظر شما را به مشروح اخبار  نیمروزی جلب می‌کنم.
قیمت خودرو کاهش نمی‌یابد: وزیر صنعت، معدن، تجارت و دیگران صبح امروز در حاشیه خیابان خاطر نشان کرد که قیمت خودرو کاهش نمی‌یابد، زیرا با انبوهی از درخواست‌ها از کشورهای اروپایی مبنی بر صادرات پراید وانت مواجه هستيم.

 او همچنین خاطر نشان کرد که شرکت پژو فرانسه دستورالعمل نحوه ساخت پژو آردی و همچنین نحوه استفاده از موتور 405 در انواع ماشین‌های دیگر را خواستار شد که ایشان افزودند: ما به آنها گفتیم نمیدیم دلتون بسوزه. او همچنین تصریح کرد: ما در این مکاتبه تا شوخی رفاقتی هم پیش رفتيم ولی آنها باز هم دبه در آوردند؛ قرار شد ما دبه‌های آنها را  پر از شیر کرده و به فرانسه ارسال شود. در طول مذاکرات سه بار به دستشویی رفتم: جان کری خودمان، صبح امروز در مصاحبه با یک خبرگزاری اعلام کرد: با این پای شکسته در طول مذاکرات از استرس سه بار به دستشویی رفتم و این موضوع باعث آن شد كه سه بار میز مذاکرات را ترک کنم. آن وقت می‌گویند مذاکرات را به تهران بیاورید، من با توالت ایرانی راحت نیستم.

 یك ذره از ترافیک‌تان را به ما بدهید: در پی سفر معاون صدر اعظم آلمان به ایران او ابراز امیدواری کرد تا بتوانند مقداری از ترافیک را از تهران به برلین یا مونیخ صادر کنند. این مقام مسئول خاطرنشان کرد: من از بچگی دوست داشتم تو ترافیک بمونم. او همچنین از پیمانکار آسفالت‌ریزی اتوبان تهران- کرج جهت احداث اتوبان در آلمان دعوت به همکاری کرد. این بود اخبار امروز روز خوب و زیبایی داشته باشید، خدا نگهدار شما.‌
منبع: قانون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار