رئیس اتاق اصناف یزد با بیان این‌که کاهش شیوع کرونا در استان مستلزم اعمال محدودیت‌های یکسان و کارشناسی است، گفت: مسولان باید بیشتر به فکر اصناف باشند و دغدغه به حق آنها را ملاک تصمیم‌گیری خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴ 28 October 2020

علیرضا حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، ضمن انتقاد از یک سری مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا بازاریان و اصناف یزد هرگونه همکاری لازم با مدیران را برای قطع چرخه کرونا در این استان انجام داده‌اند.

وی افزود: اصناف و بازاریان یزد همیشه تابع تصمیمات مدیران استان هستند ولی در قابل انتظار دارند مسئولان هم بیشتر حق و حقوق آنها را مورد توجه قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف یزد در ادامه با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی در این استان و تعطیلی صنوف مختلف، گفت: با توجه به ارتباط مستقیم بین فعالیت بازاریان و نظام بانکی، تعطیل شدن صنوف یزد و عدم تعطیلی بانک‌ها در این استان زمینه نارضایتی و همچنین ایجاد برخی مشکلات اقتصادی مضاعف را برای بازاریان فراهم ساخته است.

حسنی با بیان این‌که اتاق اصناف یزد سعی کرده با راه‌اندازی تیم‌های بازرسی مستمر بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را با جدیت بین صنوف مختلف بررسی کند، تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا زمانی که محدودیت‌های کرونایی به صورت یکسان و کارشناسی برای تمام کانون‌های شیوع انجام نشود هیچ دستاورد مناسبی در این حوزه نخواهیم داشت.

وی قطع چرخه شیوع کرونا را در گرو احساس مسولیت تمام اقشار جامعه دانست و بیان کرد: مسولان باید بیش از پیش به فکر بازاریان و اصناف باشند و دغدغه به حق آنها را ملاک تصمیم‌گیری خود قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف استان یزد با بیان این‌که در حال حاضر ۴۵ هزار واحد صنفی تحت پوشش این نهاد هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۶ اتحادیه در شهرستان یزد فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار