بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.
کد خبر: ۹۱۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 27 October 2020

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اشاره به سیره عملی پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین (ع) در یتیم‌نوازی و رسیدگی به نیازمندان و مستمندان، گفت: بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در استان یزد حمایت ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

غلامرضا مشعلچی افزود: حامیان نیکوکار یزدی در 6 ماه گذشه  ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.


وی افزود: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار