رییس بیمارستان ولی‌عصر (عج) شهرستان بافق گفت: یک دستگاه تشخیص ارتوپدی C - Arm به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع ارزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خریداری و در این واحد بهداشتی و درمانی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 24 October 2020

دکتر عباسعلی معظمی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری‌ نماینده حوزه انتخابیه مهریز که شامل شهرستان‌های مهریز ، بافق ، ابرکوه، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی است و با همکاری و مساعدت  معاونت  وزارتخانه این دستگاه خریداری و نصب شد.

وی تصریح کرد: در چارچوب تامین تجهیزات و رفع نیازهای درمانی،دستگاه یادشده برای تشخیص، دقت و صحت عمل‌های ارتوپدی در این بیمارستان راه اندازی شده است.

رییس بیمارستان بافق همچنین از همکاری و مساعدت معاونت  دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ،معاون و مدیر درمانی دانشگاه در خصوص خرید و راه اندازی دستگاه یادشده قدردانی کرد.

به گفته وی قبل از این، بیماران برای دریافت خدمات و تشخیص دقیق ارتوپدی به مراکز درمانی شهر یزد معرفی می‌شدند.

معظمی با بیان اینکه تلاش فرماندار و همیاری شرکت سنگ آهن مرکزی ایران - بافق نیز، نقش مهمی در پیشرفت فیزیکی ساخت و ساز بیمارستان ۹۶ تختخوابی درحال ساخت و تامین امکانات و تجهیزات بیمارستان دارد، ابراز امیدواری کرد:در شرایط دشوار کنونی و شیوع گسترده ویروس کرونا کادر درمانی بتوانند در راستای تامین رضایت بیماران و مردم شهرستان گام‌های موثرتری  بردارند.

۲۳ مهرماه‌ سال جاری نیز دستگاه اندوسکوپی و کولونوسکوپی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  از طریق صرفه جویی ارزی خریداری در چارچوب افزایش رفاه و خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر به بیماران، در این  بیمارستان راه اندازی شد.

ساختمان کنونی بیمارستان ولی عصر بافق، سال ۱۳۶۹ با ۱۲ تخت بستری در این شهر راه اندازی شد و هم اینک در آن بخش‌های بستری، جراحی عمومی، زنان و زایمان، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، اورژانس ، آزمایشگاه، داخلی، سونوگرافی و رادیولوژی با متخصصان تمام وقت و نیمه وقت فعال است.

پروژه ساختمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهر هم که از سال ۱۳۹۴ ساخت آن در سایت بیمارستان کنونی آغاز شده است با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و نیمه اول سال ۱۴۰۰ خورشیدی به بهره‌برداری می‌رسد.

مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار