مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تا پایان امسال ۸۳ پروژه گردشگری در استان یزد افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 20 October 2020

مصطفی فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: در این شرایط کنونی وضعیت صنعت گردشگری بحرانی است و به نوعی در کُما به سر می برد به گونه‌ای که بسیاری از تاسیسات گردشگری و صنایع وابسته مثل صنایع دستی تعطیل شدند.

وی افزود: در صنعت گردشگری حمایت‌ها قابل قبول نیست، به طور مثال ادارات مالیات یا بیمه، در یزد فشار بیشتری را به صنعت گردشگری نسبت به بخش‌های دیگر وارد می‌آورند یا اگر بدهی برق و یا آب بهای یک واحد گردشگری انباشته شود سریعا آن را قطع می‌کنند و واحد را تحت فشار می‌گذارند .

فاطمی گفت: کمیته گردشگری مجازی در استان یزد راه‌اندازی شده و این کمیته اقدام به طراحی وب سایت گردشگری، که یکی از بهترین وب سایت‌های موجود گردشگری در کشور کرده است، این وب سایو در مراحل نهائی کار قرار دارد.

وی ادامه داد: وب سایت ‌هایی با زبان‌های چینی، انگلیسی و فرانسوی نیز راه‌اندازی شده و اماکن گردشگری یزد را به علاقه‌مندان در این کشورها معرفی می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد تصریح کرد: 83 پروژه گردشگری تا پایان سال 99 در یزد افتتاح می‌شود که عمده این پروژه‌ها نظیر باغ خوشنویس یا باغ آریا پروژه‌هایی هستند که ابتدای سال آماده بهره‌برداری بودند اما به دلیل شرایط کرونا نتوانستند فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار