الهه جورابی:
عضو کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر یزد گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا هزینه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و همایش‌ها در حوزه‌های عمرانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۳۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ 26 September 2020

به گزارش تابناک یزد به نقل از یزدرسا، الهه جورابی، عضو کمیسیون عمرانی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با مساعدت سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهر یزد به دلیل شیوع بیماری کرونا هزینه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی و همایش‌ها در حوزه‌های عمرانی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

او افزود: از اقدامات عمرانی انجام شده می‌توان به طرح احداث زمین چمن مصنوعی در پارک امام سجاد امامشهر و طرح احداث زمین والیبال ساحلی در پارک غدیر اشاره کرد که در دستور کار قرار دارد.

جورابی ادامه داد: احداث مجموعه ورزشی کوی توحید، احداث تئاتر کودک و نوجوان در انتهای پارک هفت تیر، احداث زمین ورزشی در راستگرد میدان شهدای محراب و ایجاد زمین والیبال ساحلی در بلوار نعیم آباد نیز در اولویت اجرا قرار دارند.

عضو کمیسیون شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اجرای پروژه مسیر سلامت در جاده تفت اظهار داشت: این مسیر با کمک معاونت عمرانی شهرداری و استانداری احداث شده و استفاده شهروندان از این مسیر بیانگر نیاز آن‌ها به اجرای چنین پروژه‌هایی در سطح شهر است.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر معاونت خدمات شهرداری در حال انجام امور زیر ساختی برای احداث پارک بانوان در نزدیکی پل شهید تقوی است و شهرداری منطقه دو نیز تغییر ورودی پارک طوبی و احداث پارکینگ برای پارک را در دستور کار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار