سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: با اشراف کامل ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای این باند، نامبردگان روز گذشته در یک عملیات هوشمندانه و با بکارگیری اصل غافلگیری شناسایی و در بازرسی از منزل آنها، ۳۲۵ گرم مواد مخدر هروئین و شیشه کشف و ۳ نفر دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.
کد خبر: ۸۹۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹ 26 August 2020
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش و کشف مواد مخدر هروئین و شیشه در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ حاجیلویی افزود: در پی تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان مشخص شد، یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر که از اراذل و اوباش نیز هستند اقدام به تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه و توزیع آن در شهرستان همدان می‌کنند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف کامل ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای این باند، نامبردگان روز گذشته در یک عملیات هوشمندانه و با بکارگیری اصل غافلگیری شناسایی و در بازرسی از منزل آنها، ۳۲۵ گرم مواد مخدر هروئین و شیشه کشف و ۳ نفر دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان همچنین از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی هروئین و شیشه در عملیات مشترک در شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ تقی حاجیلویی گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک باند قاچاق مواد مخدر که اقدام به تهیه مواد مخدر صنعتی از نوع هروئین و شیشه از استان‌های غربی و توزیع آن در شهرستان ملایر می‌کرد، شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به اشراف کامل ایجاد شده بر روی شیوه و شگرد اعضای باند و بکارگیری کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی شهرستان ملایر در یک عملیات هوشمندانه خودرو سواری متهمان در شهرستان ملایر شناسایی شد.

سرهنگ حاجیلویی بیان کرد: طی بازرسی از این خودرو، یک کیلوگرم هروئین و ۵۰۰ گرم روان گردان شیشه کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر عرصه را بر قاچاقچیان در استان همدان تنگ کرده و این عملیات نمونه‌ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار