مدیر جدید شعب پست بانک استان اردبیل گفت: پست بانک استان اردبیل با هشت شعبه و 335 دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی گسترده‌ترین شبکه بانکی استان اردبیل محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 03 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاپور ابری عصر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید شعب پست بانک استان اردبیل اظهار کرد: ما از همکاری‌های فرماندار اردبیل که به واقع به او لقب چمران اردبیل را داده‌اند در عرصه خدمت‌‌رسانی به ساکنان مناطق محروم یاریگر ما بودند و ما توانسته‌ایم در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه روستایی و محروم تلاش جدی‌تری را انجام دهیم.

وی با یادآوری اینکه ما در این بانک از الگوی ارزشی نظام اسلامی در عرصه خدمت به جامعه مستضعف، محروم و آسیب‌پذیر روستایی در این سنگر حضور فعال داریم، تصریح کرد: پست بانک امروز طلایه‌دار خدمت در مناطق محروم و تلاش برای محرومیت‌زدایی است که قطعاً با برنامه‌ریزی صحیح توسعه اقتصادی در مناطق محروم اتفاق می‌افتد.

مدیر جدید شعب پست بانک استان گفت: ما در پرداخت یارانه روستاییان و حقوق و مستمری آنها در دفاتر پست بانک ارائه خدمات می‌کنیم و در استان اردبیل نیز در قالب 335 دفتر خدمات بانکی شهری و روستایی و هشت شعبه گسترده‌ترین خدمات را به هموطنانمان ارائه می‌کنیم.

ابری با بیان اینکه پست بانک زمینه اشتغال 784 نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده و سعی در ارائه خدمات کیفی‌تر دارد، افزود: ما در انجام عملیات حساب‌های جاری، قرض‌الحسنه، سپرده‌های کوتاه مدت و بلند مدت، پرداخت حقوق سازمان‌ها، سود سهام شرکت‌ها، دریافت قبوض آب، گاز، برق و تلفن و انجام سرویس‌های مختلف و قبول نمایندگی و پرداخت تسهیلات فعالیت‌های چشمگیری را انجام می‌دهیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ پست بانک ایران با ضرورت ارائه خدمات بانکی بیشترین حضورش را در مناطق روستایی دارد و سعی و تلاشش بر این است تا در سنگر خدمت‌رسانی به جامعه روستایی و مولد اقدامات اساسی را انجام دهد.

ابری تلاش برای افزایش بهره‌وری و کسب رتبه آی.پی.اس، افزایش سهم سرانه در کنترل و افزایش نقدینگی، توجه به منابع، مصارف و کاهش مطالبات تا پنج درصد و همچنین ارتقا شاخص‌های ارائه خدمات را به هموطنانمان دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: ما در صدد توسعه فعالیت‌های الکترونیکی، افزایش تراکنش درگاه‌ها و دستگاه‌های خودپرداز، پز و سایر مجموعه‌های خدمات‌رسان به هموطنانمان هستیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار