رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد گفت: سال ۹۶ در شورای پنجم کار خود را شروع کردیم که در ابتدای برنامه ریزی کلان را داشتیم که با درخواست وزارت کشور در خصوص حسابرسی شهرداری یزد را مورد بررسی قرار دادیم.
کد خبر: ۸۶۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲ 28 June 2020

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: ۱۴۲ میلیارد مغایرت بین ورودی شهرداری و ثبت در دایره حسابداری بود که نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان آن مرجوع داده شده که حسابرس تایید کرد اما ماهیتا اجازه برگشت آن وجود داشته یا نه این هنوز بررسی نشده اما شکل کار تعویض یا مرجوع بوده است.
وی افزود: ۴۳ میلیارد تومن نقص سیستم نرم افزاری بوده است بدین معنی که نمی تواند اطلاعات صحیح وارد کند که درخواست ما مبنی بر تغییر بوده است اما اراده ای برای تغییر آن وجود ندارد.
ونوس عامری بیان کرد: حدود ۴۰ میلیارد مانده که این ها هیچ اطلاعات قابل اتکایی برای آن وجود ندارد و از نظر شکلی نیز حسابرس نتوانسته تایید کند.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: پاداش هایی که مدیران شهرداری پرداخت کرده بودند که بایستی طبق ضوابط باشد که در شورای چهارم بر اساس پست افراد بوده است.
وی گفت: در ابتدا پاداش ها به حسابرس نداده بودند که پس از علنی شدن اطلاعات ارائه شد که به تازگی با ارائه پست و نام افراد حسابرس به شورا گزارش داده و بیان شده که بر اساس ضوابط نبوده است.
عامری با اشاره به املاک شهرداری یزد بیان کرد: املاک شهرداری صدها ملک است که هیچ اطلاعات دقیقی برای آن وجود ندارد که یک مورد آن ۱۴۰ میلیارد بوده است ولی صدها ملک هیپ اطلاعات دقیقی بر آن وارد نیست.
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: ما از ابتدا پیگیری املاک شهرداری بوده ایم که ثبت اسناد ۹ هزار را به شهرداری متعلق می داند در حالی که شهرداری تنها ۴۰ پلاک را دارد که ما پیگیر آن هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار