دادستان یزد:
دادستان عمومی و انقلاب یزد با اشاره به نگرانی‌هایی که در مشکلات و گرانی مسکن وجود دارد، گفت: متاسفانه در این زمینه خلأهای قانونی وجود دارد و دست ما برای ورود به این عرصه باز نیست.
کد خبر: ۸۶۴۹۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴ 20 June 2020

محمدرضا حدادزاده اظهار داشت: دست ما برای ورود در عرصه مسکن و گرانی‌های ان باز نیست اما برنامه نظارتی در این زمینه داریم.

وی افزود: اکنون نیز در برخی موارد ورود می‌کنیم اما تا زمانی که خریدار و فروشنده آگاهانه اقدام به خرید و فروش با قیمت‌های غیرمتعارف می‌کنند و از این موضوع رضایت دارند، نمی‌توانیم مداخله کنیم.

حدادزاده در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد خلأهای قانونی که مدام در جلسات مختلف دستگاه‌ها از آن یاد می‌شود، عنوان کرد: خلأهای قانونی خواه ناخواه وجود دارد اما برای اینکه مسائل حل و فصل شود، باید تفسیرهایی از قانون داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب یزد درباره موضوع اتباع خارجی غیرمجاز نیز اظهار داشت: یزد برای اتباع به لحاظ کار و اجاره مسکن جذاب است و تا زمانی که این جذابیت وجود دارد، دستگاه قضائی نمی‌تواند به تنهایی اقدام ویژه ای انجام دهد.

وی عنوان کرد: در مجموع عزم جدی برای برخورد با پدیده افغانی‌ها وجود دارد و تاکنون نیز ۳۰۰ تبعه غیرمجاز شناسایی، جمع آوری و طرد شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار