معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار:
معاون ‌هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد تاکید کرد: قیمت کالاها به‌ویژه اقلام اساسی و مواد غذایی در بازار استان، به‌صورت منظم رصد و پایش‌ و با متخلفان باجدیت برخورد شود.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸ 19 June 2020

"سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، ‌بر رصد و پایش منظم قیمت کالاها به خصوص اقلام اساسی مورد نیاز مردم و مواد خوراکی و غذایی در بازار استان، تاکید کرد.
عظیمی ادامه داد: لازم است با متخلفان احتمالی در این رابطه با جدیت و مطابق قانون برخورد شود و نتیجه این بازرسی ها از طریق رسانه ها، به مردم اطلاع رسانی گردد.
وی افزود: مراکز تولید و عرضه کالاها در سطح استان به صورت مستمر و منظم توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت ‌و اتاق اصناف بازرسی می‌شوند و انبارهای کالا، موجودی آنها و شبکه پخش اقلام زیر ذره‌بین قرار دارد.
عظیمی خاطرنشان کرد: سامانه ستکا ۷۲۴ نیز برای نظارت و توزیع کالاهای اساسی مردم برای اولین بار در کشور در استان یزد راه اندازی شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندا‌ر ‌در پایان سخنان خود ‌گفت: این سامانه در شرایط بروز و شیوع بیماری کرونا به‌خوبی به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و دستکش در بین مردم پرداخت و آمادگی کامل داریم تا اقلام ‌اساسی ازجمله گوشت، مرغ، برنج و شکر را به صورت قیمت مصوب تنظیم ‌بازار استان در این سامانه ارائه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار