رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در اولین جلسه کارگروه هم‌اندیشی و پژوهش خانواده سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد گفت: بررسی وضعیت موجود خانواده و تعیین راهکارهای لازم برای رفع چالش‌های oمرتبط با جامعه هدف از جمله جدی‌ترین محور فعالیت این کارگروه در استان یزد است.
کد خبر: ۸۶۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ 17 June 2020

 

عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: توجه به خانواده و برنامه‌ریزی برای این مهم مهمترین راهکار برای توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه است.

ملازینلی در اولین جلسه کارگروه هم‌اندیشی و پژوهش خانواده سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد، ‌اظهار کرد: توسعه اجتماعی و رفع چالش‌های موجود در حوزه خانواده مهمترین رسالت دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برای توسعه همه جانبه استان یزد و کشور است.

وی با اشاره به نقش خانواده در توسعه فرهنگ عمومی و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ‌افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد سعی دارد با تدوین برنامه‌های مناسب و همچنین جذب مشارکت افراد دانشگاهی و کارشناس در این حوزه رسالت اجتماعی خود را برای توسعه فرهنگی و اجتماعی شهروندان انجام دهد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان این‌که بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود ناشی از عدم توجه به ظرفیت خانواده در شکل گیری شخصیت افراد است،‌گفت: کارگروه هم اندیشی و پژوهش در حوزه خانواده با مشارکت محمدحسین رحیمی‌زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری یزد،‌ سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، دکتر محمدرضا رحیمی‌نسب مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی و جمعی از اساتید دانشگاه یزد در این سازمان تشکیل شده است.

ملازینلی بررسی پژوهش‌های انجام شده در ارگان‌های مختلف نظیر آموزش و پرورش و بهزیستی را از جلمه اقدامات در دستور کار دانست و بیان کرد: به نظر می‌رسد تمرکز بر مسائل مختلف نظیر طلاق، ‌تربیت فرزندان، ‌ازدواج و جوانان،‌ نقش مهمی در تسریع به هدف رسیدن ایفا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: بررسی وضعیت موجود خانواده و تعیین راهکارهای لازم برای رفع چالش‌های مرتبط با جامعه هدف از جمله جدی‌ترین محور فعالیت این کارگروه در استان یزد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار